Oh så kan jeg næsten forstå du har rigelig med plads.. "bare det var mig"
Du kan selvfølgelig sagtens starte ud med en 400w hps men jeg er 100% sikker på at der ikke går lang tid før du bliver hooked på hobbyen og ender med et noget større setup med den plads..
Jeg kan ihvertfald anbefale dig at overveje at dele dit rum op i 3
- Stiklinge/moderplante rum
- Vegge rum
- Blomstrings rum
Det er enormt let at dele op med et par lægter og noget plastik, det første der popper op i mit hovede er at du skal overveje at se "I grow chronic" som jeg mener findes på video google, den er genial især med dine forhold!
Det ville være 100% optimalt hvis du har et vindue til rådighed i værelset hvor du kan hente frisk luft fra og samtidig kan smide din udsugning ud igenem vinduet, (Jeg har set sådan nogle runde udsugnings huller man kan få i ruder, men det kræver du har et kulfiler på udsugningen, men det vil du udentvivl være nødsaget til ligemeget hvad hvis hele din hytte ikke skal dufte af skunk.. :>
men lad være at bestille noget endnu og sug alt det information du kan finde, til dig! din bestillings liste vil heltsikkert se anderledes ud om en måneds tid når du har mere styr på tingene..
Kig forresten lidt på
http://www.dcfonline.dk også, der er massere af information at hente i deres forum!