da jeg efterhånden er træt af at mødes med skumle personer, på skumle steder, på skumle tidspunkter. ja, så har jeg besluttet mig for selv at begynde at gro lidt weed.
Det skal lige siges at jeg har absolut 0% erfaring som homegrower - Og det er med alle former for planter
har læst diverse indlæg her på siden, men sidder dog tilbage med et par spørgsmål.
1. Kan det overhovdet lade sig gøre at nå det på nuværende tidspunkt ?.
- da jeg stadig bor hjemme, har jeg ikke mulighed for at gro indenfor. jeg har derfor besluttet at jeg vil spire frøene først , for så at plante dem udenfor ( har ikke helt fundet stedet i nu, så hvis nogle har erfaring fra dengang de selv boede hjemme, er jeg lutter øre.) derfor kunne jeg godt tænke mig at vide om det er for sent at begive sig ud i et forsøg nu her inden for de næste par uger...
planterne skal selvfølgelig passes, i know.
men det mest optimale ville være et grow som jeg kunne se til engang eller to i ugens løb, og som ikke kræver alt for meget arbejde. er selvfølgelig indstillet på at de skal have noget gødning osv..
Eller er det utopi at tro at man '''bare'' kan plante nogle spirrende frø et hemmeligt solrigt sted, se til dem en gang i ugen, og hvis ikke det går helt galt så vil der efter en 8-13 uger være dejligt weed til høstning ?.
men for lige at summere op så er det vigtigste spørgsmål:
Er det dumt at forsøge sig med et (førstegangs) udendøres grow inden for den nærmeste fremtid ?.