Hey Psychedelia. Snart et stykke tid jeg har postet her i medaljens bagside, men nu er jeg så tilbage med lidt bekymring.
Sagen er den, at jeg har været clean i lang tid nu (lang tid for mig ihvertfald). 2-3 måneder ca., stoppet faktisk med at tælle. Til dem som ikke kender min historie, så havde jeg et meget hæftigt alkohol og amfetamin misbrug, i 5-6 år. Jeg gik i behandling, og fik øjnene op og er stadig clean .. MEN men men ..
Jeg er begyndt at være meget trist og har store humørsvingninger. Det er som om jeg mangler noget, ligesom når jeg ikke har røget en cigaret i lang tid. Jeg er samtidig begyndt at tænke mere og mere på stoffer og alkohol. Somme tider kan jeg ikke få det ud af hovedet. Har dog ikke rørt noget endnu. (Har selvfølgelig fået en øl, men moderate mængder. 3-4 genstande på en måned!!).
Nogen der har prøvet det samme/ Oplever det samme som mig? Det er ved at være et stort problem for mig nu. Og spekulere på om jeg mon falder i igen, for må indrømme jeg ofte har lyst til en streg eller drikke mig i hegnet..
Evt. nogle råd til hvad jeg kan gøre, for at mindske trangen/lysten til alkohol og streger.
EDIT: Er det meget normalt at man stadig efter 2-3 måneder har så stor lyst/trang?
_________________ NotoriskSpradebasse!
|