Prøv at løb en tur, spis noget mad når du kommer hjem. Tag et varmt bad inden du går i seng evt.
Hvis du har det helt af helvedes til kan du ringe til giftlinien, vagtlæge eller 112. Psykiatrisk skadestue måske endda.
Men giv det tid... For guds skyld. Jeg kender selv til den slags oplevelser med de mennesker man stoler mest på, har lavet en salgs sammensværgelse mod en - men husk på at selvom du har oplevet det og det på sin vis derfor er virkelighed, er du jo den eneste det er virkelighed for(vel?).
Hos mig er det forsvundet med tiden.. Det er ikke noget der nager mig mere. Jeg har nok et forholdsvis "usundt" forhold til psykedeliske stoffer hvad angår komplicerede/vanskelige- eller "bad"trips - selvom jeg er blevet skræmt fra vid og sans har jeg bearbejdet det og besluttet mig for at springe på hesten igen. Nok mest fordi jeg ikke ønsker at enkelte besværlige oplevelser skal medføre frygt resten af livet.
Og det har hjulpet mig

Det kan f.eks også tilrådes at forklare dine venner hvordan du har haft det i situationen, selvom det kan være svært. Især nu et par dage efter hvor oplevelsen er kommet en smule på afstand.
(for øvrigt sidder der ikke folk online for at besvare spørgsmål døgnets 24 timer

)
//blazR