Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hejsa jeg et indlæg ind igår efter en dårlig tur lørdag .. har det ikke super godt hertil aften .. og er ikke speciel træt nogen der har en ide til noget der ville kunne hjælpe mig med at få det lidt bedre har det ikke dårligt fysisk men føler lidt ubehag psykisk eksempelvis når jeg lukker øjnene og/eller falder for meget ud i tankeland..

dette er mit indlæg fra igår viewtopic.php?f=18&t=40859&p=561748#p561748

somehelp!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Prøv at løb en tur, spis noget mad når du kommer hjem. Tag et varmt bad inden du går i seng evt.

Hvis du har det helt af helvedes til kan du ringe til giftlinien, vagtlæge eller 112. Psykiatrisk skadestue måske endda.

Men giv det tid... For guds skyld. Jeg kender selv til den slags oplevelser med de mennesker man stoler mest på, har lavet en salgs sammensværgelse mod en - men husk på at selvom du har oplevet det og det på sin vis derfor er virkelighed, er du jo den eneste det er virkelighed for(vel?).

Hos mig er det forsvundet med tiden.. Det er ikke noget der nager mig mere. Jeg har nok et forholdsvis "usundt" forhold til psykedeliske stoffer hvad angår komplicerede/vanskelige- eller "bad"trips - selvom jeg er blevet skræmt fra vid og sans har jeg bearbejdet det og besluttet mig for at springe på hesten igen. Nok mest fordi jeg ikke ønsker at enkelte besværlige oplevelser skal medføre frygt resten af livet.

Og det har hjulpet mig :) Det kan f.eks også tilrådes at forklare dine venner hvordan du har haft det i situationen, selvom det kan være svært. Især nu et par dage efter hvor oplevelsen er kommet en smule på afstand.

(for øvrigt sidder der ikke folk online for at besvare spørgsmål døgnets 24 timer ;) )

//blazR

Medlem

Prøv at meditere hvis du ikke kan falde i søvn, bare ryd dit hoved fuldstændig for tanker.
Ellers må du have fat i en vagtlæge hvis den er helt gal..

Kan du uddybe lidt hvad der piner dig lige nu og her ? Er du euforisk, panisk, depressiv, angst?

Junior medlem

ligepræcis følte de var igang med en sammensværgelse imod mig omkring et eller andet følte der skulle til og lande en kæmpe bombe på mig fra dem omkring et eller andet .. men fik talt med dem og de fik sagt klart og tydeligt at de var mine gode kammerater og bestemt ikke ville mig noget ondt aldrig nogensinde .. men sidder bare og tænker på nogle af de ting jeg hørte eller følte jeg hørte fra dem når jeg lige var udenfor og ryge eller lign .. ved ikke om det var en slags halucination omkring ens hørelse hvis det da kan ske?

ja du har nok ret i det kun var mig der oplevede det sådan .. snakkede også lidt med dem om det dagen efter og de mente bare at jeg skulle se om jeg kunne slå det ud af hovedet og komme over det den ene af min kammerat mente han selv havde prøvet det og vidste godt det var nedtur men jeg simpelthen bare blev nød til at slå det ud af hovedet ..

jamen det er bare at hvis jeg sidder og stener en tid og mine tanker begynder at køre bliver det bare dårlige tanker .. tror ikke jeg er ved at gå psykisk ned eller lign .. tror bare måske det stadig sidder og nager godt i mig, har du et råd til hvordan jeg skal fjerne alle tankerne?

jamen jeg kan ikke helt forklare hvordan jeg føler ubehag det er bare ubehageligt .. måske lidt depressiv føler jeg kan falde i gråd hele tiden er sket 1 gang idag .. og lidt angst måske pga den "virklighed" jeg oplevede

min fik snakket i telefon med den ene af mine bedstekammerater idag som var med og han sagde vi snart måtte finde en dag og ses .. så håber ihærdigt han har tid en af de kommende dage .. og idet han siger viser han vel også at han er en af mine bedste kammerater og passer på mig idet han gerne snart vil ses igen så vi kan slappe af og snakke lidt?

-

Junior medlem

det er 5-7 gang jeg tager mdma og har aldrig oplevet det før så forstår det ikke helt. derfor det nok tager noget tid for mig at indse det med at det kun var min oplevelse af verden under påvirkelsen .. men har også haft lidt omkring at folk snyder mig med hashen altså sælger den for dyrt min kammerat der eller at jeg føler de er ved at planlægge noget det med sammensværgelse hvor jeg bare har røget mig skæv? .. er nok ved at få en slags paranoia af hashen?
så måske fordi jeg røg samtidig har mdmaén måske bare gjort det 1000 gange værre?

BlazR ja det må du undskylde det var nu heller ikke sådan ment, men er tilværtigfald super glad og taknemmelig for at i gider tage jer tid til at svare på det :)!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
1. ved ikke om det var en slags halucination omkring ens hørelse hvis det da kan ske?

2. men har også haft lidt omkring at folk snyder mig med hashen altså sælger den for dyrt min kammerat der eller at jeg føler de er ved at planlægge noget det med sammensværgelse hvor jeg bare har røget mig skæv? .. er nok ved at få en slags paranoia af hashen?
så måske fordi jeg røg samtidig har mdmaén måske bare gjort det 1000 gange værre?

BlazR ja det må du undskylde det var nu heller ikke sådan ment, men er tilværtigfald super glad og taknemmelig for at i gider tage jer tid til at svare på det :)!

1. Sindet kan sagtens spille en et puds. Især lyder det som om du bør holde dig fra hash en længere periode og så måske prøve med et par sug af en joint til at starte med.

2. Er ret overbevist om det er blandingen af hash og MDMA - og måske udkørthed(psykisk som fysisk).

Du skal såmænd ikke undskylde mig, jeg skal heller ikke flame dig for det. Ville bare lige gøre dig opmærksom på det på en pæn måde. :)

Fedt at du har fået snakket lidt mere ud om det. Du vil umiddelbart kunne føle en form for lindring i løbet af en uges tid, vil være mit bedste bud(er ikke læge :P). Og husk som sagt af andre også at spise sundt, rigeligt, dyrke motion, forsøge at sove godt :)

//blazR

Junior medlem

okay, jamen tror jeg vil tage juni månede som en hashfri månede også måske prøve en ryger kun med de tætte kammerater og snakke med dem om det hvis der også dukker nogle ubehagelige tanker op der.
for det har nemlig været her det sidste lange stykke tid.. og det er super irreterende håber det fortager sig igen så jeg kan få et par hyggelige ryger weekender igen!

ja den blanding springer jeg nok over næstegang så :!

hehe ja okay, det er også helt iorden .. jeg tilværtigfald bare super taknemmlig for i gider bruge lidt af jeres tid på mig ;D

prøver at snuppe mig en løbetur imorgen .. er en fattig studerende så har ikke råd til så meget mad men har en aftensmad ordning hvor jeg får noget god mad hveraften her i denne uge så må jeg jo bare spise godt der :)!

det med søvn finder jeg godt nok svært ligenu .. ved ikke om jeg frygter det på en åndsvag måde .. er lidt bange for at få nogle ubehagelige drømme føler bare jeg lukker øjnene lidt at jeg får det lidt små ubehageligt da jeg har fridage indtil onsdag regner jeg med at drikke noget kaffe og stene noget computer så jeg kan holde mig vågen indtil jeg simpelthen bare falder i søvn automatisk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

du har vel fået skyllet en god mængde serotonin ud af hjernen efter dit mdma trip. der findes masser af urter, der kan dæmpe det lidt, men ellers må du glæde dig til du er oven på igen, for det kan du være sikker på du kommer igen :) synes ofte man føler ens kammerater ikke elsker en, når man har tømmermænd, om de så er mdma- eller alkoholrelaterede, hvilket heldigvis næsten altid er ens egne depressive tanker, der fucker med en.
go bedring du!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]