Hey derude! Skriver endnu et indlaeg efter en lang, lang dag. Tomrummet er vaek, og for fanden da det er gaaet saa meget fremad. Ingen depressive tanker, ingen stress, intet negativt. Jeg kan endelig begynde at foele eufori naar jeg koerer i bil, hoerer musik, traener, er sammen med mennesker jeg virkelig holder af eller naar jeg goer mig klar om morgenen og horer musik. Styrken er kommet tilbage, dog en del staerkere nu! Det er som at vaere floejet ud af helvede, og placeret i en fantastisk, smuk verden fuld af lykke. Jeg faar sikkert en masse fordomme smaekket i hovedet efter denne besked, og ''dumsmarte'' bemaerkninger, men kirke hjaelper! Gaar i Pentecostal Church 2-3 gange om ugen, og der er et dejligt faellesskab. Jeg faar kommet ud med alle mine tanker og problemer igennem at bede, det er en lettelse! Og det at moede op, staa sammen med en masse glade mennesker man holder af, og synge 50 mennesker til musik der rent faktisk lyder godt er ekstremt fedt.
Jeg elsker at vaere her, det har hidtil vaeret den bedste truffede beslutning!
Livet er sindssygt fantastisk, og til hvem end der nu laeser det her, saa husk nu paa at du aldrig ved, hvordan dagen i morgen ser ud. Der er altid solskind bag skyerne, og det kan sgu ikke regne for evigt!

De allerbedste hilsner fra en lykkeligt knaegt! - Mads