Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 13:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hey alle, skriver sgu lige endnu et indslag! Saa er der skam kun en uges tid til, at jeg har fraholdt mig fra alting i 2 maaneder! For satan da, det foles som meget laengere tid for der er sket saa meget, der er sket saa mange aendringer! Jeg taenker slet ikke naer saa meget paa at vaere lam mere, tanken er dog slet ikke forsvundet den er dog formindsket meget og det tomrum jeg har folt, som ogsaa har vaeret en del af hvorfor jeg har vaeret misbruger er stille og roligt ved er bevaege sig helt vaek! Har faaet en masse gode venner hernede, og for at gore det hele bedre saa er der ekstremt mange med samme fortid som mig, nogle meget slemmere. Saa forstaelsen for mine folelser er til stede, og tro mig det er skam dejligt! Hvis der er nogle af jer derude, der bare overvejer eller taenker over at rejse vaek og kan fuldfore tanken, saa gor det! Arranger det hele, lige nu og her! Det har vaeret den bedste form for selvudvikling, nogensinde. Foler at mine gamle staerke sider, som har vaeret forsvundet helt er kommet tilbage. Min faglige selvtillid er blevet oget en del, mit selvvaerd og naermest alting omkring mig er aendret.
Ville bare lige smide et indslag ind om, den kaempe fremgang jeg har faaeten! :)

De bedste hilsner, Mads

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Tillykke med det. Fortsæt og hold dig ved planen. :)

Dedikeret medlem

:) Dejligt at læse.

Junior medlem
Brugeravatar

Hey derude! Skriver endnu et indlaeg efter en lang, lang dag. Tomrummet er vaek, og for fanden da det er gaaet saa meget fremad. Ingen depressive tanker, ingen stress, intet negativt. Jeg kan endelig begynde at foele eufori naar jeg koerer i bil, hoerer musik, traener, er sammen med mennesker jeg virkelig holder af eller naar jeg goer mig klar om morgenen og horer musik. Styrken er kommet tilbage, dog en del staerkere nu! Det er som at vaere floejet ud af helvede, og placeret i en fantastisk, smuk verden fuld af lykke. Jeg faar sikkert en masse fordomme smaekket i hovedet efter denne besked, og ''dumsmarte'' bemaerkninger, men kirke hjaelper! Gaar i Pentecostal Church 2-3 gange om ugen, og der er et dejligt faellesskab. Jeg faar kommet ud med alle mine tanker og problemer igennem at bede, det er en lettelse! Og det at moede op, staa sammen med en masse glade mennesker man holder af, og synge 50 mennesker til musik der rent faktisk lyder godt er ekstremt fedt.
Jeg elsker at vaere her, det har hidtil vaeret den bedste truffede beslutning!
Livet er sindssygt fantastisk, og til hvem end der nu laeser det her, saa husk nu paa at du aldrig ved, hvordan dagen i morgen ser ud. Der er altid solskind bag skyerne, og det kan sgu ikke regne for evigt! :)

De allerbedste hilsner fra en lykkeligt knaegt! - Mads

Dedikeret medlem

Super - Mads hvis det virker for dig og gå i kirke og fyre den af med sang og bønner - så er det det du skal gøre ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Praecis! Og tak for at du gider at give dig tid, til at laese det! Det er altid fantastisk at faa nogle af sine tanker nedskrevet, faa sat nogle ord paa dem. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]