Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 05:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Kære peanut,
jeg synes du skal smide lorten på bordet.. billedligt talt. Dvs. tale ærligt om at du føler der er noget galt med ham, at han virker påvirket, - muligvis af amfetamin mens han er hjemme hos dig, og at du har søgt en masse information omkring bivirkningerne ved amfetamin. Fortæl ham at alle tegnene : humørsvingninger, manglende sexlyst, snakkeriet, udvidede pupiller og hvad du ellers har observeret, passer med bivirkningerne ved amfetamin. Sig til ham at du bliver nød til at være ærlig omkring dine tanker, og undskyld hvis du tager fejl.. MEN ET ELLER ANDET ER DER GALT.

Jeg tror det er vigtigt at fortælle i hvilken retning dine bange anelser går, for ellers (hvis han tager amfetamin) vil han bare læne sig op af, at du ikke ved noget om stoffer og deres bivirkninger.

Håber at I finder ud af det!

Hilsen Fanny

Junior medlem

Hej Fanny :)
Tak for din tilbagemelding. jeg har nu haft en dyb samtale med ham. Jeg snakkede roligt og veldig langsomt, for ikke og virke bange for at sige det jeg skulle snakke om. Jeg nåede ikke og blive færdig med hvad jeg ville sige, før han ble sur og sagde " Ja det er vel al den narkotika Jeg tager". Jeg så længe på ham og han rejste sig fra bordet og begyndte og gå rundt i køkkenet. Han bedyrerede da at det havde han aldrig været i forbindelse med, og han bare sagde det for at være på forkant med min beskyldninger. Vi fik derfra ikke anledning til at snakke mere om sagen, da der kom besøg :roll:
Efterfølgende fik vi en dejlig dag sammen, men der fra og så 10 dage frem til og med i dag, er alt bare gået nedover bakke. Han er bedre og mere på net end normalt, men han er samtidig mere fjer på en måde og sex og intimitet er nu helt nul. Han sveder som en bryggerhest og det lukter ikke godt. han går i brusebad hver dag. jeg har vovet mig lidt ind i samtale om hvorfor han er så bange for fysisk intimitet. Jeg har ikke set ham uden tøj på i snart 14 dage. Hele adfærden hans er " Strange ". Så jeg har bestemt mig for at give op. Han vinder, uanset hvad problemet er, så er han interesseret i å dele eller lukke mig ind eller snakke om det. Så det han værner så frygteligt om, får han beholde for sig selv. Jeg rækker ikke ind.
jeg er en 2èr det er noe som er størrer og vigtigere end vores forhold.
Jeg har ikke givet op, men givet slip.
:tnx:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Det er desværre den barske virkelighed som mange misbruger støder ind i, at dem der er tættest en bliver frosset ude pga man ikke tør stå ved sit misbrug. Og så er det pludselig bare meget svært at blive ved med at hjælpe.
Håber at han kryber til korset, og I kan finde ud af det igen, hvis der er noget at bygge videre på.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Kedeligt at han lukker i, men klogt af dig at give slip. Spørgsmålet er, hvor længe jeres forhold holder, hvis han ikke har tænkt sig at nærme sig dig igen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]