Hej Fanny
Tak for din tilbagemelding. jeg har nu haft en dyb samtale med ham. Jeg snakkede roligt og veldig langsomt, for ikke og virke bange for at sige det jeg skulle snakke om. Jeg nåede ikke og blive færdig med hvad jeg ville sige, før han ble sur og sagde " Ja det er vel al den narkotika Jeg tager". Jeg så længe på ham og han rejste sig fra bordet og begyndte og gå rundt i køkkenet. Han bedyrerede da at det havde han aldrig været i forbindelse med, og han bare sagde det for at være på forkant med min beskyldninger. Vi fik derfra ikke anledning til at snakke mere om sagen, da der kom besøg
Efterfølgende fik vi en dejlig dag sammen, men der fra og så 10 dage frem til og med i dag, er alt bare gået nedover bakke. Han er bedre og mere på net end normalt, men han er samtidig mere fjer på en måde og sex og intimitet er nu helt nul. Han sveder som en bryggerhest og det lukter ikke godt. han går i brusebad hver dag. jeg har vovet mig lidt ind i samtale om hvorfor han er så bange for fysisk intimitet. Jeg har ikke set ham uden tøj på i snart 14 dage. Hele adfærden hans er " Strange ". Så jeg har bestemt mig for at give op. Han vinder, uanset hvad problemet er, så er han interesseret i å dele eller lukke mig ind eller snakke om det. Så det han værner så frygteligt om, får han beholde for sig selv. Jeg rækker ikke ind.
jeg er en 2èr det er noe som er størrer og vigtigere end vores forhold.
Jeg har ikke givet op, men givet slip.