Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
bannet

Hej.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig, hvis du har lyst til og tage imod den. Det vigtigste for mig, er og give andre mennesker mere håb i deres tilværelse, og et hint/snært af, det sagtens kan lade sig gøre, at nå den anden side igen.

Du er velkommen til og skrive til mig, hvis det er. Først og fremmest, vil jeg råde dig til og droppe din misbrugsbehandling, og psykolog hjælpen.. da de alligevel er pisse ligeglade med dig i den sidste ende. Det er ren forretning, og profit!

Jeg arbejder gratis, er enormt god til og lytte.. og har en go' portion livserfaring!

Du kan starte med og sige til dig selv, at hashen..blot er et redskab for dig, for og flygte væk fra de problemer du har dig fra dit tidliger liv/fortid..men det jeg sikker på at du nok godt selv er klar over, og det jo nok også derfor du gerne vil stoppe med misbruget kan jeg næsten regne ud.

Du kan starte med og fortælle mig, om dine problemer i en privat besked.. så skal jeg gøre hvad jeg kan, for og give dig de bedst mulige redskaber du kan bruge, for langsomt og begynde og føle dig som dig selv igen. Jeg er utrolig god til og analysere, og aflæse mennesker, og du er velkommen til og bruge mig, som et redskab til og komme videre i hvad lyder som, en kaotisk og forvirret hver dag!

Det er enormt alamerende for mig, at du skriver dette: "Hvergang jeg prøver at stoppe at ryge er hverdag et fucking helvede. Angst for større menneskemængder (fx et klasseværelse),flashbacks, fucked tanker, et humør der kan gå fra "du er sgu da nice nok" til "jeg vil skære din hals over og partere dig i 50 stykker" på 2 sek, planlægning af et røveri/tyveri så jeg kan tage væk fra danmark og ryge mig halvt ihjel med et flæng af nøgne damer men "heldigvis" også en ret dårlig kocentrationsevne"

Jeg kan godt følge dig i noget af det, men der hvor det ringer en klokke for mig.. er når du siger du kan få lyst til og partere andre.. jeg ved godt det kun er imidlertidigt, men lige pludselig uden du selv er klar over det, har du lavet lort i kagen..uden du selv overhovedet er bevidst omkring hvad du har gjort, men først opfatter det efterfølgende :(

Men ja som sagt, du meget velkommen til og smide mig en besked - ingen tvivl om det. Jeg er her for og hjælpe, og intet andet!

/Adian.

de fleste mod's herinde er skam cool nok. de har meget at se til på sådan en side hvor der foregår så meget galimatias snak konstant ;) vi må alle sammen i sådan en mørk og depressiv årstid prøve ikke at angribe hinanden. Jeg skal selv tage lidt hårdere fat i mig når jeg gør det, det grimt og unødvendigt, en boksepude i julegave ønsker jeg mig.

Jeg beklager! Forstår dig godt, skal vist bare lige selv vågne lidt op :)
Det må være stresset, og være moderator på sådan et forum her..
Nu skal jeg vist have noget søvn, nu er hjernen lidt udkørt :)
Godnat!
Og, ja jeg giver dig ret i, at vi skal passe på hinanden i den her mørke depressive tid. Havde jeg et par millioner, gav jeg gerne en tur til syden, til os alle sammen :D.. men, ja husk D-vitaminerne, ellers skinner solen altid i hovedet mit.. så det misbruger i bare alt det i vil :D :whogives: og, ja jeg indrømmer ærligt, jeg var lidt for meget fremme med boksehandskerne her til aften, i aaaaaaaam soooooorryyy oooooookkk :)

Ok wtf.. skete der lige der lol! Havde lige skrevet et langt, og godt indlæg pis! ups ups ups!

huh?

Nevermind min ven.. jeg fandt ud af det :)

Senest rettet af Adian 11 nov 2013 02:28, rettet i alt 9 gange.

Medlem

Ok wtf.. skete der lige der lol! Havde lige skrevet et langt, og godt indlæg pis! ups ups ups!

huh?

bannet

Viridis er indtil videre min favorit moderator :gud:

Senest rettet af Adian 11 nov 2013 02:26, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
de fleste mod's herinde er skam cool nok. de har meget at se til på sådan en side hvor der foregår så meget galimatias snak konstant ;) vi må alle sammen i sådan en mørk og depressiv årstid prøve ikke at angribe hinanden. Jeg skal selv tage lidt hårdere fat i mig når jeg gør det, det grimt og unødvendigt, en boksepude i julegave ønsker jeg mig.

Medlem

dejligt at høre at der er nogle der erkender at de ikka altid er lige gode til at tale ordenligt :) det er jo menneskeligt, og ekstra dejligt at du også ønsker at gøre noget ved det :gud:

Junior medlem

Geografisk sted: Langt ude
On topic: Ts - hvordan går det?

Hvem? Mig? Nej!

Medlem

Geografisk sted: København
Hey

Vil sige at så mærkeligt som det nu lyder har bloodfighter fat i noget, jeg har ikke rørt en droppe alkohol i 2 år og har lige lavet det samme trick med cigarretter efter 15 års rygning, jeg brugte nu ketamin til min behandling. Har gået og forberedt mig i langtid hvilket er vigtig da jeg er sikker på at ens underbevisthed har meget at sige, du vil det gerne selv og er den vigtigste ingrediens. Hvis jeg lugter til alkohol eller cigarretter for jeg kvalme og kan ikke forstå hvorfor jeg selv og mennesker vil udsætte sig selv for det, har altså fået en mega blokering

Det kræver os du har et par venner du tæt på for den er hård og gå med alene.

Medlem

Geografisk sted: København

Tak for optur :o

Junior medlem

Hej trådstarter,
Det er et skide flot indlæg, som du har skrevet. Det vidner om at du har reflekteret over din situation og dine valgmuligheder og med den rigtige støtte og opbakning, tror jeg på at du kan lægge hash'en på hylden. Der er nok ikke nogen som vil sige at det er nemt, men det faktum at du har skrevet indlægget og nedfældet dine tanker viser (for mig ihvertfald) at du har et oprigtigt ønske om at komme videre.

Det er svært at komme med gode råd, men her er alligevel et par stykker:
- husk på at omgive dig med nogle mennesker til at støtte dig. Det kan være ikke-hashrygende venner, familie, bekendte, whatever. Pointén er, at jo mere tid du tilbringer med dem, jo mindre tid har du til at falde tilbage til jonts-tyranniet.
- husk at det er aldrig for sent. Lidt ligesom med motion, alkohol og kost, så er det med hashmisbrug aldrig for sent at gøre et forsøg på at komme ud af det. Der vil være smuttere og tilbagefald, men sådan er livet. Ingen er perfekte (bortset fra Messi og det radikale venstre, hvis man spørger dem selv), så giv ikke op blot fordi du plumper i en gang eller fem. Op på hesten igen og give it a go. Rom blev ikke bygget på en dag og hash bliver heller ikke fjernet fra din tilværelse fra den ene dag til den anden
- keep smiling mand. Du er kun 18 år gammel og har hele livet foran dig. Du har haft nogle voldsomme oplevelser og mødt noget modvind, men du virker ikke som om at du er forfalden til selvynk eller ikke har mod på livet. Husk nu for helvede på at vi alle kun lever éen gang, så vi skal huske at leve livet og leve det nu - ikke igår og ikke imorgen. Livet, på godt og ondt, foregår in real time, her og nu. Så med din unge alder har du tonsvis af muligheder. Stop worrying man - du skal nok klare den.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]