Hej.
Jeg vil meget gerne hjælpe dig, hvis du har lyst til og tage imod den. Det vigtigste for mig, er og give andre mennesker mere håb i deres tilværelse, og et hint/snært af, det sagtens kan lade sig gøre, at nå den anden side igen.
Du er velkommen til og skrive til mig, hvis det er. Først og fremmest, vil jeg råde dig til og droppe din misbrugsbehandling, og psykolog hjælpen.. da de alligevel er pisse ligeglade med dig i den sidste ende. Det er ren forretning, og profit!
Jeg arbejder gratis, er enormt god til og lytte.. og har en go' portion livserfaring!
Du kan starte med og sige til dig selv, at hashen..blot er et redskab for dig, for og flygte væk fra de problemer du har dig fra dit tidliger liv/fortid..men det jeg sikker på at du nok godt selv er klar over, og det jo nok også derfor du gerne vil stoppe med misbruget kan jeg næsten regne ud.
Du kan starte med og fortælle mig, om dine problemer i en privat besked.. så skal jeg gøre hvad jeg kan, for og give dig de bedst mulige redskaber du kan bruge, for langsomt og begynde og føle dig som dig selv igen. Jeg er utrolig god til og analysere, og aflæse mennesker, og du er velkommen til og bruge mig, som et redskab til og komme videre i hvad lyder som, en kaotisk og forvirret hver dag!
Det er enormt alamerende for mig, at du skriver dette: "Hvergang jeg prøver at stoppe at ryge er hverdag et fucking helvede. Angst for større menneskemængder (fx et klasseværelse),flashbacks, fucked tanker, et humør der kan gå fra "du er sgu da nice nok" til "jeg vil skære din hals over og partere dig i 50 stykker" på 2 sek, planlægning af et røveri/tyveri så jeg kan tage væk fra danmark og ryge mig halvt ihjel med et flæng af nøgne damer men "heldigvis" også en ret dårlig kocentrationsevne"
Jeg kan godt følge dig i noget af det, men der hvor det ringer en klokke for mig.. er når du siger du kan få lyst til og partere andre.. jeg ved godt det kun er imidlertidigt, men lige pludselig uden du selv er klar over det, har du lavet lort i kagen..uden du selv overhovedet er bevidst omkring hvad du har gjort, men først opfatter det efterfølgende

Men ja som sagt, du meget velkommen til og smide mig en besked - ingen tvivl om det. Jeg er her for og hjælpe, og intet andet!
/Adian.
de fleste mod's herinde er skam cool nok. de har meget at se til på sådan en side hvor der foregår så meget galimatias snak konstant

vi må alle sammen i sådan en mørk og depressiv årstid prøve ikke at angribe hinanden. Jeg skal selv tage lidt hårdere fat i mig når jeg gør det, det grimt og unødvendigt, en boksepude i julegave ønsker jeg mig.
Jeg beklager! Forstår dig godt, skal vist bare lige selv vågne lidt op

Det må være stresset, og være moderator på sådan et forum her..
Nu skal jeg vist have noget søvn, nu er hjernen lidt udkørt

Godnat!
Og, ja jeg giver dig ret i, at vi skal passe på hinanden i den her mørke depressive tid. Havde jeg et par millioner, gav jeg gerne en tur til syden, til os alle sammen

.. men, ja husk D-vitaminerne, ellers skinner solen altid i hovedet mit.. så det misbruger i bare alt det i vil

og, ja jeg indrømmer ærligt, jeg var lidt for meget fremme med boksehandskerne her til aften, i aaaaaaaam soooooorryyy oooooookkk

Ok wtf.. skete der lige der lol! Havde lige skrevet et langt, og godt indlæg pis! ups ups ups!
huh?
Nevermind min ven.. jeg fandt ud af det