Hej psychedelia. i får lige en kort historie så i kender min situation.
Har spurgt på facebook og googlet lidt samt søgt rundt herinde på sitet uden at finde konkret svar. Er på 3. dag af mit rygestop og i nat vågnede jeg badet i en sø af sved i et så kraftigt omfang at min pude og dyne samt lagen var helt gennemblødt. skiftede sengetøj og lagde mig hen igen. vågner 2-3 gange samme nat med det samme problem. Jeg ved godt det er meget normalt ved rygestop, har fået af vide at det skulle forsvinde efter en uges tid, men jeg står i den situation at damen kommer over og sover her i morgen

Hun ved godt jeg har røget hash og har fortalt hende at jeg var stoppet næsten lige inden jeg mødte hende, hvilket er ca. 2 måneder siden og det var løgn men ville jo ikke skræmme hende væk da hun tager afstand fra sådanne ting og har først taget mig sammen til at stoppe nu
Her kommer spørgsmålet så: er der noget jeg kan gøre for at jeg ikke sveder så ekstremt om natten?
har fået af vide at jeg skal spise og drikke som jeg plejer selvom jeg ikke har fråder på, motionere dagligt for at køre kroppen træt og evt tage i sauna. det jeg har fået med her fra sitet er at tage andre stoffer men det har jeg ikke tænkt mig at gøre.
tænkte der var nogen kloge hoveder herinde der ved noget om vitaminpiller, zink, jernkapsler eller hvad ved jeg evt kunne hjælpe. håber i kan hjælpe mig. Alle forslag er velkomne

hilsen mig