Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psychedelia. i får lige en kort historie så i kender min situation.

Har spurgt på facebook og googlet lidt samt søgt rundt herinde på sitet uden at finde konkret svar. Er på 3. dag af mit rygestop og i nat vågnede jeg badet i en sø af sved i et så kraftigt omfang at min pude og dyne samt lagen var helt gennemblødt. skiftede sengetøj og lagde mig hen igen. vågner 2-3 gange samme nat med det samme problem. Jeg ved godt det er meget normalt ved rygestop, har fået af vide at det skulle forsvinde efter en uges tid, men jeg står i den situation at damen kommer over og sover her i morgen :)
Hun ved godt jeg har røget hash og har fortalt hende at jeg var stoppet næsten lige inden jeg mødte hende, hvilket er ca. 2 måneder siden og det var løgn men ville jo ikke skræmme hende væk da hun tager afstand fra sådanne ting og har først taget mig sammen til at stoppe nu :)

Her kommer spørgsmålet så: er der noget jeg kan gøre for at jeg ikke sveder så ekstremt om natten?
har fået af vide at jeg skal spise og drikke som jeg plejer selvom jeg ikke har fråder på, motionere dagligt for at køre kroppen træt og evt tage i sauna. det jeg har fået med her fra sitet er at tage andre stoffer men det har jeg ikke tænkt mig at gøre.

tænkte der var nogen kloge hoveder herinde der ved noget om vitaminpiller, zink, jernkapsler eller hvad ved jeg evt kunne hjælpe. håber i kan hjælpe mig. Alle forslag er velkomne :D hilsen mig :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Ved sgu ikke lige, men hvis du ikke normalt sover i t-shirt, kunne det da være en ide. Hver gang du vågner op badet i sved kan du så skifte t-shirt. Ved selvfølgelig ikke hvor slemt det står til og om du allerede sover i t-shirt, men det var eneste brugbare jeg kunne komme på.
Udover selvfølgelig at være ærlig overfor hende...

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Medlem

Fortæl hende om det... Ellers så sig du er syg, feber har det med at give svedeture også

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Du kommer højst sandsynlig til at svede i nat. Jeg synes personligt at det er noget der aftager sig med tiden, så hvis du har svedt i store mængder de sidste par dage så kommer du også til at svede en del i nat.
Enten vær ærlig eller som Swiffa siger, sig du har det lidt skidt.

Held og lykke, både med kampen og med damen!

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvis du kan slippe afsted med at ryge et lille væs (det er jo selvfølgelig ikke et rygestop så) ville det nok hjælpe. jeg stoppede selv her for nogle uger siden og jeg trappede ned så de sidste 3 dage røg jeg bare en minimal mængde før jeg sku sove for ikke at få svederen. det hjalp godt og jeg svedte næsten ikke. ellers er der nok ikke meget at gøre... et bad og deo kommer man dog langt med. - og et koldt soveværelse.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Lad være med at ryge lidt for at sove. Nu har du endelig taget dig sammen til at stoppe, så synes jeg, at det ville være en dum idé at starte op nu. Hvis damen ikke må se dig svede, må du enten fortælle hende sandheden, eller sige hun skal holde sig væk.

Det går snart over igen, så bid det i dig.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i din joint
ggv? ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]