Hej! Jeg er 18 år, og har det sidste år, taget flere stoffer end jeg egentligt havde forventet..
Siden April har jeg taget amf i hverdagene, dog kunne jeg holde mig fra det 1-3 dage i sommerferien, inden jeg havde en forfærdelig trang til selve stoffet igen. Jeg går i skole, men timerne er for lange, og jeg finder ikke længere lysten, til at være der, så jeg er nok mere ''ugens gæst''. Jeg har dårlig samvittighed over jeg hverken kan passe min skole, og at jeg er begyndt at blive så ligeglad med venner/familie/uddannelse, generelt bare alting. Onsdag-torsdag er uden søvn, og fredag-søndag brænder jeg den også helt af, ellers tager jeg normalt 1-2g i hverdagene, hvor jeg så sover om aftenen, uden andre midler, bortset fra skunk i ny og næ. Jeg kan mærke på mig selv, at jeg langt fra er den samme person, som jeg plejede. Hvis jeg f.eks nu stopper med at tage amf, er det som at sidde i et sort hul, og jeg føler intet er noget værd længere. Jeg har haft 2 kæmpe nedture siden April, hvor jeg ikke følte, at jeg var i stand til at leve mere, og takket være mine ven/inder, så hjalp de mig, men der gik ikke mere end 12 timer, inden jeg sugede amf igen.
- Er dette ''misbrug'', så alvorligt i jeres øjne?
Jeg finder altid på en undskyldning for, at det kunne være værre..
- Ville i have kontaktet jeres forældre, hvis i gerne ville have hjælp?
Tak!