Dit indlæg er ikke noget vrøvl.
Formålet er også uklart for mig, hvis det var at få tømt hovedet for tanker, håber jeg det har hjulpet

.
Det er ikke min rolle at vurdere dine personlige prioriteringer/forhold, og du stiller ingen spørgsmål, men vil alligevel tillade mig at tage stilling til en del af dit indlæg:
Charlie1994 skrev:
jeg aflyser et par gange fordi jeg har udvilket en svær depression imens alt dette har foregået så har ikke behov for at besøge ham, men til sidst så skriver han til mig "jeg ved ikke hvilke følelser jeg har for dig, jeg tror jeg gerne vil have dig tilbage. "
dum som jeg er går jeg tilbage til ham. nu bor vi på samme forsognshjem, jeg har intet misbrug. han har stadig hans. samtidig har han en sygelig jalousi som jeg ikke helt ved hvordan jeg skal klare. og idag hvor han ingen røg har er han bare direkte modbydelig overfor mig, så vi ser slet ikke på hinanden eller snakker sammen fordi han troede jeg skrev med en dreng, som enligt er en pige, og det har så pisset ham så meget af at han ikke kan holde ud og se på mig. og ja jeg finder mig i det. jeg ved ikke hvorfor, men jeg er ikke i tvivl om at jeg elsker ham og vil gøre alt for ham, men de dage hvor han ikke har røg er svære og holde ud :-/
- Har selv haft depression, og dengang sagde en klog person til mig "du er nød til at hjælpe dig selv inden du kan hjælpe andre". Ved ikke om det måske er noget du kan bruge også.
- Hans sygelige jalousi er ikke noget du skal klare, men noget han skal klare/arbejde med.
- Ud fra det du skriver lyder det til din fyr skal kæmpe for at komme ud af sine problemer. Det er begrænset hvor meget af hans kamp du kan kæmpe for ham.
- Skal selvfølgelig ikke fortælle dig hvordan du skal leve dit liv, men synes bestemt ikke du skal finde dig i at være losseplads for hans frustrationer (altså sig fra)!
- Måske det kan hjælpe dig at overveje hvor du ser ser dig selv om nogle år (altså et fokus over mod dine ønsker og behov), og om "Casper" vil med i samme retning