Jeg synes det smukke ved psychedelia er, at det er almindelige mennesker, - brugere af forskellige substanser, som rådgiver hinanden med de ordvalg og menneskelige erfaringer og holdninger de har erhvervet.
Jeg synes det er vigtigt at huske på i denne sammenhæng,
1) at
Psychedelia er ikke statstøttet med lønnede medarbejdere, så folk kan arbejde fuldtid med siden,
2) at Psychedelia udgøres af en flok frivillige mennesker der brænder for sagen, og de fleste har andre job og andre gøremål i deres liv samtidig.
Al denne politiske korrekte HR bliver for meget, når den kvæler de spontane og ærlig udmeldinger fra folk. Selvfølgelig er der regler for hvordan tonen skal holdes, men folk er frie til at svare ud fra deres egen betragtning. Psychedelia startede i græsrødderne, og der synes jeg den skal blive ved med at være, for at bibeholde sit autentiske og ærlige ansigt.
At lave links for folk til hvad som helst er næsten som at tørre dem i røven. Lidt selvstændig hjerneaktivitet hos brugerne må vi godt fordre, og de fleste har lært at bruge google.
Citat:
Minimal skrev:
det er ret sørgeligt med de hundrevis af små grupperinger, der år efter år sidder de samme steder med de samme mennesker, hører de samme musiknumre, sniffer det samme stof, snakker om de samme ting og aldrig fjerner sig fra sin kedelige onanicirkel.
Ja det er ret sørgeligt at der er så mange mennesker, der aldrig hæver sig over mudderet og forsøger at tænke en selvstændig tanke, men omvendt synes jeg ikke at Psychedelia skal ud og misionere HR. Det er et tilbud til dem som søger information og som selv viser vilje til at tage kontrol over deres liv. For de andre: Lad evolutionen arbejde..
Undskyld hvis jeg lyder kynisk. Jeg tror bare ikke at man kan redde folk som ikke selv har det i sig.
Hilsen Fanny