Fanny skrev:
ZlazkeDågge skrev:
Fanny: Meget flot skrevet - jeg tror lige det er det cerebel cortex har brug for. Jeg tror ikke hun har det særlig godt.
Kære ZlazkeDågge.. nogle gange forstår folk bedst et sprog som de selv bruger. Det var ikke for at være ond at jeg skrev som jeg gjorde, men for at forsøge at trænge igennem. Hole/tidligere Cerebrel-cortex gav udtryk for at få kvalme af alt for pæne og velmenende ord og hun opfattede dine bløde ord som sarkastiske. Jeg synes du skulle have læst min tekst en gang til inden du kritiserede. Iøvrigt tror jeg der var mange som havde været hårdere i tonen, hvis hole var en mand

.
Hole spurgte Johndeere:
Citat:
Hvor ved du fra at jeg skal ind og sidde
Det ved han fordi du selv skrev det her i en tidligere post i denne tråd:
Citat:
Jeg venter på afsoning på 1år, så jeg vil ikke sparke migselv i røven, ved at frarøve mig min sidste frihed og stoffer... Men på den anden side, har jeg gæld HVER mån! Penge jeg ikke har osv... Og nu da jeg er skredet fra KBH's gader, er det ret svært at lave penge - you know! :S
Du svarede mig, at du ikke kunne se hvorfor folk skulle komme med andre råd end dem du beder om...
Nu er det sådan, at den første post du skrev var temmelig rodet og det virkede som om du havde lyst til at blive hjulpet. Du skrev om dit misbrugs problem og selvom du kun spurgte konkret til alternative stoffer, virkede det alligevel som om du gerne ville have råd til at komme helt ud af det. Dette forum er "Medaljens bagside" og her plejer folk at lette deres hjerter og få velmendende råd. Derfor prøver folk at hjælpe. Hvis du bare vil have konkrete svar om medicin skal du poste i "Syntetiske".
Håber at du trods alt har kunnet bruge vores svar til at komme lidt videre! Det lyder som om du har sat dig selv hårdt op i misbrug, kriminalitet og prostitution (tager jeg fejl?) men du virker også som om du er instillet på at din spjæld-tur kan bruges til at få rettet op på dit liv, ved at du får tilbudt behandling.
God vind! Hilsen Fanny
well, det er rigtigt nok at folk som snakker ''sødt'', tit kommer til at lyde sarkastiske...
og selvfølgelig vil jeg gerne have råd til at komme videre... det er også derfor jeg gik med til en tur inde, istedet for behandlingsdom -den er på min 5år...
så efter det år, er jeg ude. Og klar på en frisk...
bliver her i jylland... kbh er for fristende...
og nej du tager ikke fejl (tror du ved hvad jeg mener)...
måske jeg bare afprøver folk, ved at snakke som en dum teenager... vil se om de opgiver... er 100% klar over min adfærd, grunden til den osv... jeg er faktisk slet ikke så snæversynet/oprørsk osv, som jeg virker ved første indtryk... men folk som dig, kan se hvad jeg mener. Og det er jer som jeg er på udkig efter... gider ikke tale med nogen, sådan ''face to face''... så begynder jeg bare på at analysere dem og finde deres svagheder, og køre på dem... fordi jeg vel et sted kan mærke at deres spørgsmål gør ondt, og svarene på dem, har de i forevejen opdigtet... og de tager ALTID fejl af mig...
okey, det her blev også rodet... men jeg tror at du fatter det?
-Suz