Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 00:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Holbæk
hyene skrev:
du kan prøve Dipiperon men jeg er meget i mod at man forsøge at selvmedicinere sig ud af sådan noget, uden opsyn af en læg erstatter man som regl bare et misbrug med et andet, og som de andre siger der findes ingen mirkal kur ingen medicin vil tage din stof trang og ferne de problemer der gør du tager dem, det er noget du selv må arbejde med. antipsykotiske stoffer bør efter min overbevisning ikke bruges uden lægeligt opsyn da de kan have ganske fæle bivirkninger.

held og lykke med dit forsøg på at slippe ud af det stof inducerede helvede :)

hvem snakker om psykosemedicin? :?
hvad er det dipiperon er? har hørt navnet før... temegetic er da ikke så vanedannende, er de?

stoffer er ikke a lig med helvede... clean er a lig med helvede... jeg skal bare lære at leve med den fact at sådan er det bare! :) for der er sgu ikke noget efter dette liv, og kan ikke forestille mig selv som et råddent lig.
so i'll stay hihi -eller noget!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
du snakkede om truxaler og andet høj dosis antipsykotiske midler som du havde prøvet. temgesic er ikke voldsomt vanedannende men det er altså slemt nok at være hooked på grunden til man bruger dem er de har en høj antagonitisk virkning(dvs. andre opiater du indtager ikke virker mens du er på dem). det kan godt tage dine opiat abstienser , mine egne erfaringer er dog jeg får en voldsom lyst til stimulanser mens jeg er på dem. og divs benzoer vil jeg ikke anbefale dig da du lyder som om du i forvejen har et problem med disse :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Cerebrel-cortex skrev:
Og lige til sidst:
kender du ikke til retadin (stav) det er damp-medicin... Du ved, uppers har modsat effekt på deres hjerner...

Du mener Ritalin; methylphenidat. Du kan finde en masse tråde om det i "syntetiske". Det er selvfølgelig ikke nogen fuld erstatning for amfetamin, men nogen finder virkningen ret tilfredsstillende. Du kan læse mere om dem i Lægemiddelkataloget: http://www.lmk.dk . Søg på "Ritalin".
Selvfølgelig er det bedst hvis man helt kan holde op, men muligvis kan Ritalin være et bedre/mindre usundt alternativ til amfetamin for dig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Hvis du vil vide mere om ritalin Cerebrel-cortex, kan jeg klart anbefale tommyknockers Ritalin FAQ

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Cerebrel-cortex, pas nu på dig selv for fanden... :cry:

Jeg håber for dig du snart får et wake-up call, og indser hvad det er du laver.

Du har mulighed for at gøre en forskel nu, men måske er det for sent om et par år.
Eller om et par uger.

Det kan godt ske dit liv er hårdt, men jeg kan nævne de første 2 milliarder mennesker der har det værre.
Tænk over det, hver gang du siger til dig selv at du SKAL have din daglige dosis for at kunne fungere.

Og lev så dit liv imens du har det! Det er smukt, også uden narko!

God vind <3

Titel:
Medlem

flex skrev:
Cerebrel-cortex, pas nu på dig selv for fanden... :cry:

Jeg håber for dig du snart får et wake-up call, og indser hvad det er du laver.

Du har mulighed for at gøre en forskel nu, men måske er det for sent om et par år.
Eller om et par uger.

Det kan godt ske dit liv er hårdt, men jeg kan nævne de første 2 milliarder mennesker der har det værre.
Tænk over det, hver gang du siger til dig selv at du SKAL have din daglige dosis for at kunne fungere.

Og lev så dit liv imens du har det! Det er smukt, også uden narko!

God vind <3

Ja, men fårking keedeligt... :?

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: På vej tilbage til jorden
naaahh....ikke nødvendigvis..
livet er hvad man gør det til..klichee agtigt men true..

Men selvfølgelig er det hele mere spændende med stoffer...når man så stopper så skal man bare ud over det at man ikke har lavet andet det sidste stykke tid..ikke lavet andet end at glæde sig til næste gang man tager noget, og så videre til næste skridt hvor man bare tager det fordi det er en vane..

hvis man keder sig er der altid muligheder for at ha det sjovt...man må bare rykke sine egne grænser for hvad der er sjovt...nok ingen tvivl om at man sgu nok ik finder noget sjovere end stoffer..men man får virkelig problemer med det meste af det i sidste ende..lyder som om du har været igennem det du skal?
Jeg har selv haft svært ved at acceptere at være sammen med folk uden at skulle bare tage et eller andet - uden mit misbrug har været specielt slemt - men har så efterhånden fundet glæde i bold med drengene, musik, tage ud og spise osv...kedelige ting? måske, men der bliver sgu noget ved det i sidste ende

Jeg vil sgu hellere cutte mine forventninger en smule ned til sjov medhørende ægte venskaber, ægte liv (ved godt det bliver påduttet os og forventet af os - men hvad kan man gøre) og sidst men ikke mindst ægte følelser , i stedet for at leve et liv med for mange unødvendige problemer... der er så meget glæde derude man kan opleve - og så må man bare lære at leve med den ikke er konstant..det koster reelle nedture at blive glad...ying og yang, karma n all that shit..der er sgu noget om det tror jeg..

tænkte på...selvom jeg kunne forestille mig det ikke var din stil, så hvorfor bliver du ikke noget inde for modelverdenen...en af de der suicide girls..så vidt jeg kan se på det billede..youse hot! :oops:

Titel:
Medlem

SSMA skrev:
naaahh....ikke nødvendigvis..
livet er hvad man gør det til..klichee agtigt men true..

Men selvfølgelig er det hele mere spændende med stoffer...når man så stopper så skal man bare ud over det at man ikke har lavet andet det sidste stykke tid..ikke lavet andet end at glæde sig til næste gang man tager noget, og så videre til næste skridt hvor man bare tager det fordi det er en vane..

hvis man keder sig er der altid muligheder for at ha det sjovt...man må bare rykke sine egne grænser for hvad der er sjovt...nok ingen tvivl om at man sgu nok ik finder noget sjovere end stoffer..men man får virkelig problemer med det meste af det i sidste ende..lyder som om du har været igennem det du skal?
Jeg har selv haft svært ved at acceptere at være sammen med folk uden at skulle bare tage et eller andet - uden mit misbrug har været specielt slemt - men har så efterhånden fundet glæde i bold med drengene, musik, tage ud og spise osv...kedelige ting? måske, men der bliver sgu noget ved det i sidste ende

Jeg vil sgu hellere cutte mine forventninger en smule ned til sjov medhørende ægte venskaber, ægte liv (ved godt det bliver påduttet os og forventet af os - men hvad kan man gøre) og sidst men ikke mindst ægte følelser , i stedet for at leve et liv med for mange unødvendige problemer... der er så meget glæde derude man kan opleve - og så må man bare lære at leve med den ikke er konstant..det koster reelle nedture at blive glad...ying og yang, karma n all that shit..der er sgu noget om det tror jeg..

tænkte på...selvom jeg kunne forestille mig det ikke var din stil, så hvorfor bliver du ikke noget inde for modelverdenen...en af de der suicide girls..så vidt jeg kan se på det billede..youse hot! :oops:

*LOL* suicide girls, fra ''modelverdenen'' ligefrem? :hm:

Ved at læse gennem linier, så er det egentlig pænt sagt af dig, alt det andet!

Titel:
Junior medlem

Ja jeg ved det godt...var nu heller ik så seriøst ment(selvom du stadig er hot)...men en mulighed..noget at gå op i...det har virkelig været vigtigt for mig, selvom jeg ikke rigtig har fundet det endnu - udover mit musik...leder stadig :)..

tænkte på..hvad mener du med at læse gennem linier?

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
ZlazkeDågge skrev:
Fanny: Meget flot skrevet - jeg tror lige det er det cerebel cortex har brug for. Jeg tror ikke hun har det særlig godt.

Kære ZlazkeDågge.. nogle gange forstår folk bedst et sprog som de selv bruger. Det var ikke for at være ond at jeg skrev som jeg gjorde, men for at forsøge at trænge igennem. Hole/tidligere Cerebrel-cortex gav udtryk for at få kvalme af alt for pæne og velmenende ord og hun opfattede dine bløde ord som sarkastiske. Jeg synes du skulle have læst min tekst en gang til inden du kritiserede. Iøvrigt tror jeg der var mange som havde været hårdere i tonen, hvis hole var en mand :wink: .

Hole spurgte Johndeere:
Citat:
Hvor ved du fra at jeg skal ind og sidde :?:

Det ved han fordi du selv skrev det her i en tidligere post i denne tråd:
Citat:
Jeg venter på afsoning på 1år, så jeg vil ikke sparke migselv i røven, ved at frarøve mig min sidste frihed og stoffer... Men på den anden side, har jeg gæld HVER mån! Penge jeg ikke har osv... Og nu da jeg er skredet fra KBH's gader, er det ret svært at lave penge - you know! :S

Du svarede mig, at du ikke kunne se hvorfor folk skulle komme med andre råd end dem du beder om...
Nu er det sådan, at den første post du skrev var temmelig rodet og det virkede som om du havde lyst til at blive hjulpet. Du skrev om dit misbrugs problem og selvom du kun spurgte konkret til alternative stoffer, virkede det alligevel som om du gerne ville have råd til at komme helt ud af det. Dette forum er "Medaljens bagside" og her plejer folk at lette deres hjerter og få velmendende råd. Derfor prøver folk at hjælpe. Hvis du bare vil have konkrete svar om medicin skal du poste i "Syntetiske".

Håber at du trods alt har kunnet bruge vores svar til at komme lidt videre! Det lyder som om du har sat dig selv hårdt op i misbrug, kriminalitet og prostitution (tager jeg fejl?) men du virker også som om du er instillet på at din spjæld-tur kan bruges til at få rettet op på dit liv, ved at du får tilbudt behandling.

God vind! Hilsen Fanny

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
Jeg selv nyder at bruge kratom til at få en ”pause” fra andet.

Kratom er dejligt at ligge stille og høre musik til, nyder den opiat ligne virkning. Til tider gør musikken og kratom tilsammen, at jeg tænker mere roligt på de ting jeg ikke kan lide forgår inden i mig selv eller hovedet.

Kratom bliver mand ikke fysisk afhængig af. Psykisk afhængighed viser sig kun hos mig hvis jeg virkelig keder mig. Det er så meget sjældent.

Hornskulpe er også en uskadelig lykkebringer.

Jeg var engang et rigtigt bymenneske men har opdaget hvor ”opiat” artigt en skov kan virke på ens sind og følelser. Derfor bor jeg i dag langt inde i en skov og er total fri for de negative påvirkninger en storbyer giver os sjæle der er sensitive.

Det nye stof Rimonabant (generic acomplia) har jeg prøvet og det virker utroligt nok dæmpende på min lyst til at påvirke mig selv. Det er nyt og det eneste (har prøvet mange) ”stof” som virkelig kan dette. Jeg blev meget forundret da jeg mødte det. Det bliver vist nok frigivet i Danmark i 2007.

Titel:
Medlem

SSMA skrev:
Ja jeg ved det godt...var nu heller ik så seriøst ment(selvom du stadig er hot)...men en mulighed..noget at gå op i...det har virkelig været vigtigt for mig, selvom jeg ikke rigtig har fundet det endnu - udover mit musik...leder stadig :)..

tænkte på..hvad mener du med at læse gennem linier?

hehe ved ikke hvad jeg mente :?
musik? går jeg selv herre meget op i... laver du musik, eller..? if so... hvilken genre?
jeg har lige fået en hvalp, så ham går jeg op i nu...

og yeah', jeg er herre hot -eller manglen på det samme hah :shock:

Titel:
Medlem

Troll skrev:
Jeg selv nyder at bruge kratom til at få en ”pause” fra andet.

Kratom er dejligt at ligge stille og høre musik til, nyder den opiat ligne virkning. Til tider gør musikken og kratom tilsammen, at jeg tænker mere roligt på de ting jeg ikke kan lide forgår inden i mig selv eller hovedet.

Kratom bliver mand ikke fysisk afhængig af. Psykisk afhængighed viser sig kun hos mig hvis jeg virkelig keder mig. Det er så meget sjældent.

Hornskulpe er også en uskadelig lykkebringer.

Jeg var engang et rigtigt bymenneske men har opdaget hvor ”opiat” artigt en skov kan virke på ens sind og følelser. Derfor bor jeg i dag langt inde i en skov og er total fri for de negative påvirkninger en storbyer giver os sjæle der er sensitive.

Det nye stof Rimonabant (generic acomplia) har jeg prøvet og det virker utroligt nok dæmpende på min lyst til at påvirke mig selv. Det er nyt og det eneste (har prøvet mange) ”stof” som virkelig kan dette. Jeg blev meget forundret da jeg mødte det. Det bliver vist nok frigivet i Danmark i 2007.

bor du (seriøst) i en skov? det er min ''drøm'' ... elsker skoven... bare sidde derude med et bongmix og benzoer... hvis det er rigtigt at du bor i en skov...så... hvilken én?

tænkte bare på dit nickname, 'troll'' -det er jo et (lorte) band :?

Titel:
Medlem

Fanny skrev:
ZlazkeDågge skrev:
Fanny: Meget flot skrevet - jeg tror lige det er det cerebel cortex har brug for. Jeg tror ikke hun har det særlig godt.

Kære ZlazkeDågge.. nogle gange forstår folk bedst et sprog som de selv bruger. Det var ikke for at være ond at jeg skrev som jeg gjorde, men for at forsøge at trænge igennem. Hole/tidligere Cerebrel-cortex gav udtryk for at få kvalme af alt for pæne og velmenende ord og hun opfattede dine bløde ord som sarkastiske. Jeg synes du skulle have læst min tekst en gang til inden du kritiserede. Iøvrigt tror jeg der var mange som havde været hårdere i tonen, hvis hole var en mand :wink: .

Hole spurgte Johndeere:
Citat:
Hvor ved du fra at jeg skal ind og sidde :?:

Det ved han fordi du selv skrev det her i en tidligere post i denne tråd:
Citat:
Jeg venter på afsoning på 1år, så jeg vil ikke sparke migselv i røven, ved at frarøve mig min sidste frihed og stoffer... Men på den anden side, har jeg gæld HVER mån! Penge jeg ikke har osv... Og nu da jeg er skredet fra KBH's gader, er det ret svært at lave penge - you know! :S

Du svarede mig, at du ikke kunne se hvorfor folk skulle komme med andre råd end dem du beder om...
Nu er det sådan, at den første post du skrev var temmelig rodet og det virkede som om du havde lyst til at blive hjulpet. Du skrev om dit misbrugs problem og selvom du kun spurgte konkret til alternative stoffer, virkede det alligevel som om du gerne ville have råd til at komme helt ud af det. Dette forum er "Medaljens bagside" og her plejer folk at lette deres hjerter og få velmendende råd. Derfor prøver folk at hjælpe. Hvis du bare vil have konkrete svar om medicin skal du poste i "Syntetiske".

Håber at du trods alt har kunnet bruge vores svar til at komme lidt videre! Det lyder som om du har sat dig selv hårdt op i misbrug, kriminalitet og prostitution (tager jeg fejl?) men du virker også som om du er instillet på at din spjæld-tur kan bruges til at få rettet op på dit liv, ved at du får tilbudt behandling.

God vind! Hilsen Fanny

well, det er rigtigt nok at folk som snakker ''sødt'', tit kommer til at lyde sarkastiske...
og selvfølgelig vil jeg gerne have råd til at komme videre... det er også derfor jeg gik med til en tur inde, istedet for behandlingsdom -den er på min 5år...
så efter det år, er jeg ude. Og klar på en frisk...
bliver her i jylland... kbh er for fristende...
og nej du tager ikke fejl (tror du ved hvad jeg mener)...
måske jeg bare afprøver folk, ved at snakke som en dum teenager... vil se om de opgiver... er 100% klar over min adfærd, grunden til den osv... jeg er faktisk slet ikke så snæversynet/oprørsk osv, som jeg virker ved første indtryk... men folk som dig, kan se hvad jeg mener. Og det er jer som jeg er på udkig efter... gider ikke tale med nogen, sådan ''face to face''... så begynder jeg bare på at analysere dem og finde deres svagheder, og køre på dem... fordi jeg vel et sted kan mærke at deres spørgsmål gør ondt, og svarene på dem, har de i forevejen opdigtet... og de tager ALTID fejl af mig...

okey, det her blev også rodet... men jeg tror at du fatter det? :?

-Suz

Titel:
Junior medlem

Jep..jeg rapper og prøver at sætte mig ind i at producere, men der er fandeme så meget man skal vide for at ku lave noget der ikke minder om et e-jay beat synes jeg :? Er egentlig mest til alternativ rap der ikke bare er alternativt for at være det, men afhængende af mit humør kan jeg sgu også digge 50 cent altså .. så hip hop er min main thang, men i øjeblikket er det langt fra kun det jeg hører..der er så meget go musik derude og synes derfor ikke det er smart bare at holde sig inde for sin yndlingsgenre..
Hvad med dig? formoder du er til punk og andet hårdt rock?
Cool...de kræver også en del interesse...hvilen race er det? jeg har selv en kat som jeg forguder, men det er jo lidt noget andet..

Man har vel lov til at have sing egen personlige mening ikk? :wink:

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Citat:
okey, det her blev også rodet... men jeg tror at du fatter det? :?

Jeg fattede det helt fint :wink:

Citat:
måske jeg bare afprøver folk, ved at snakke som en dum teenager... vil se om de opgiver... er 100% klar over min adfærd, grunden til den osv... jeg er faktisk slet ikke så snæversynet/oprørsk osv, som jeg virker ved første indtryk... men folk som dig, kan se hvad jeg mener.

Netop, og det er rart at høre at du er krøbet ud af den rolle, og snakker som det menneske du er :D .

Jeg håber du får styr på dit liv efter fængselopholdet så du ikke fortsætter i gæld.

Kh Fanny

Titel:
Medlem

SSMA skrev:
Jep..jeg rapper og prøver at sætte mig ind i at producere, men der er fandeme så meget man skal vide for at ku lave noget der ikke minder om et e-jay beat synes jeg :? Er egentlig mest til alternativ rap der ikke bare er alternativt for at være det, men afhængende af mit humør kan jeg sgu også digge 50 cent altså .. så hip hop er min main thang, men i øjeblikket er det langt fra kun det jeg hører..der er så meget go musik derude og synes derfor ikke det er smart bare at holde sig inde for sin yndlingsgenre..
Hvad med dig? formoder du er til punk og andet hårdt rock?
Cool...de kræver også en del interesse...hvilen race er det? jeg har selv en kat som jeg forguder, men det er jo lidt noget andet..

Man har vel lov til at have sing egen personlige mening ikk? :wink:

Er ikke så meget for hip hop -udover at jeg kan lide noget af lyrikken fra gamle kunstere.
Hmm punk? No way hehe... Jeg hører ikke en bestemt genre... Men jeg går efter en stemning i musikken. Hvis jeg kan lide lyrikken i musikken, er musikken i sig selv som regel også fed...
men jeg har altid været til Metal... originalt blackmetal... og dødsmetal... og gammelt heavy (og NEJ, ikke ozzy eller black sabbath :P ).

Jeg ville herre gerne lave et band, men der findes ikke rigtigt så mange folk længere som er musikkere af sind... hvis du forstår?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ude i Hampen
Hejsa Hole

først vil jeg sige at piller ikke altid er løsningen men kan dog bruges intil man får det bedre med sig selv. Der findes nogle piller der hedder fenimal der bliver brugt mod alkohold abstineser og tildels også hash , jeg vil ikke komme med nogen dosis anbefaling for det kender jeg dem ikke godt nok til.

M.v.h

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Bearclaw skrev:
Hejsa Hole

først vil jeg sige at piller ikke altid er løsningen men kan dog bruges intil man får det bedre med sig selv. Der findes nogle piller der hedder fenimal der bliver brugt mod alkohold abstineser og tildels også hash , jeg vil ikke komme med nogen dosis anbefaling for det kender jeg dem ikke godt nok til.

M.v.h

Får man det godt af piller da?

Jeg tror det Hole ska er at smide at sit narko ud, flytte hjem til mama og papa og få styr på sit liv.

Jesus Krist, du er 19 og som det går dig nu skal du da være heldig hvis du når 25.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
du må tænke på Fenemal der er en Barbiturat , det blev brugt i 60erne da man endnu ikke kendte benzoer, det er livsfarligt at blive hooked på meget værre end benzoer og dosis respons kurven er voldsomt stejl. så det vil jeg bestemt ikke anbefale nogen at bruge til noget som helst, det er iøvrigt også ekstremt sjældent brugt idag.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]