hey psy.dk! Nu vil jeg lige smide mit lille hash eventyr på bordet i andledning af dette topic:
okay here goes
prøvede første gang denne dejlige urt som 14 årig, og har lige siden haft det sådan at det der hash der det er lige min kop te. De næste 2 år var meget stille og rolige boede på landet dengang og hash var ikke så let tilgængeligt, men når det var der så røg vi det og hyggede os gevaldigt. Først i en alder af 17 begyndte det at blive en hverdags ting, og det var fint nok selvom det var lidt hårdt ved økonomien. Da jeg så rundede de 18 år og begyndte på hf i århus begyndte jeg for alvor at ryge tungt, der var cirka ubegrænset adgang til det og jeg var så "heldig" at blive smidt i en klasse hvor vi i alt var 7 drenge som tjumsede den på dagligt basis. Og hep hey hvor fik jeg røget tjalde i disse 2 år, der var altid dømt mellem 1-4 pinde hver spisepause også ellers bare hjem efter skole også forsætte i samme mønster. Dette resulterede så i at man snildt røg de der 10-15 pinde i løbet af hvilken som helst gæv hverdag, selvfølgelig i selskab med andre. først efter jul andet år på hf indså mig og min mest trofaste tjumse buddy at det faktisk ikke var skide fedt eller smart at sidde og være blank i blokkene efter pausen. fagligt fik jeg ikke synderligt meget ud af hf, men havde det ritti grineren og lærte mange dejlige mennesker at kende og jeg fortryder ikke de 2 år på trods af fagligt spild.
Men nok om hf, tilbage til tjalden. Personligt har jeg altid set mig selv som en person der sagtens kunne håndtere sådan et hash mis/forbrug, har da nogle gange fået lidt noia på når man har overdoseret lidt for meget. Men har altid kunne tale min hjerne til fornuft igen når den har spillet mig små puds, hvis i forstår hvad jeg mener. Men har aldrig haft problemer med at komme op om morgenen så længe jeg har sovet +6 timer, og er også god til at gå ordenlig tid i seng. Er generalt meget glad og tilfreds med mit liv, selvfølgelig små ups and downs men ingen af seriøs natur. Mener stadigvæk jeg har et ok kærligheds forhold til thc og at denne har gjort mig mere godt end ondt, nu her har jeg så gjort den konstatering at jeg ikke gider ryge ligeså meget som jeg plejede hvor jeg godt kunne falde ind i et "zombie" stadie som ikke var særlig konstruktivt på nogen måder.
Her de sidste par uger har jeg forsøgt at holde det på 1-2 joints i hverdage, også lidt mere gas i weekenderne. Og nu her fra igår af har jeg besluttet mig for at prøve at holde en uge uden at tjumse den, mest for at prøve hvordan det føles ikke at være skæv hele tiden og for at bevise overfor mig selv at jeg ikke er 100% hash junkie. Så vil jeg efter denne her uge finde ud af hvad jeg synes mest om, et liv med eller uden hash også tage den derfra. Indtil videre går det fint, er ikke synderligt mærket af stoppet. skal nok komme med updates senere på ugen.
ha det dejligt mennesker, og husk alt med måde