@Andreas/Saiko-Pod
Den kommer her kort og (præcis)
Det hele starter da min søster bliver slået af sin folkeskolelære, da vi så laver et indgreb og går til skolens ledelse vender de den imod os og smækker diagnosen ADHD på bordet (kun psykiatere må diagnosticere folk) Vi nægter at samarbejde da vi føler os uretfærdigt behandlet, vi tager hele familien med bedsteforældre ned på min søsters daværende skole, sådan går det nogle gange, hvor vi som familie og skole prøver at kommunikere. Det lykkedes ikke at finde frem til en løsning, så der går noget tid, og så kom den første underretning ind af døren, en underretning hvori en psykiater der aldrig nogensinde har mødt min mor diagnosticerer hende med en personlighedsfortyrrelse og som påtvinger hende og min søster til en psykologisk udredelse, vi fik en liste hvor vi frit kunne vælge mellem 8 af kommunes psykologer (illusionen af et valg) da alle kommunalt ansatte psykologer og jurister osv, osv. vil give kommunen ret uanset om du om passerer udredelsen til perfektion. Når først man går i krig mod kommunen vil de ikke lytte, ligemeget hvor klare og logiske ens argumenter er, når de ved du har en stor sag, og at du har ret, er de bange for at ende på forsiden af medierne, derfor prøver de at bilde dig ind at man fejler noget, de prøver at slagte dig, så du aldrig når ud til medierne inden de har kontrol over dig. Selv i ankestyrelsen får vi gang på gang ikke medhold på trods af vi har logiske og klare argumentar samt 2 af landets førende advokater indenfor anbringelser af børn (min søster skulle åbenbart også tvangsfjernes, uden bilag) - ADHD er en fiktiv sygdom, den findes ikke, man kan ikke diagnosticere et adfærdsmønster, personen der "opfandt" diagnosen ADHD udtalte inden hans død at det var noget han opfandt for at tjene penge. Hvis du går op til din læge og nævner en række symptomer som ikke passer til nogle af de hidtil kendte diagnoser, vil lægerne/psykiaterne opfinde en ny fiktiv lidelse og diagnosticere dig med den, vi ved det, min mor er sygeplejerske, hun ser den slags hver dag.
Bare fordi et menneske er anderledes betyder det ikke det har en psykisk lidelse, hvem siger det ikke er os "normale" der bare er underudviklede og at folk som passer ind i boksen "ADHD" egentlig bare er evolutioner.
ADHD, lykkepiller og diverse andre medikanters bivirkninger er til at falde bagover når man læser om dem
Kan skrive 30 siders læsning om hele vores forløb gennem systemet de sidste par år, men jeg er træt lige nu, et fremtidigt indlæg vil indeholde den præcise historie samt mine egne erindringer, men kan ikke overskue det helt store skriveri lige nu, det er meget værre end præsenteret her, men for det virker troværdigt og overskueligt skal der noget for-forklaring til, og vil heller ikke lave et halvhjertet indlæg som dette, men tænkte at i lige kunne få dette resumé indtil videre

god dag til dig som læser dette!
*** Min historie handler nok mere om korruption fra kommunens side af end psykiatrien, men ja, whatever - det skal ud alligevel