Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 09:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

weedwhopper skrev:
Jeg fandt lige den her thread.. Hvordan i alverden kan folk svare på hash???? Eller er det bare nogen der ikke har prøvet andet eller mixet det med alkohol og andet? For jeg ved simpelthen ikke hvordan det ellers kan lade sig gøre .. ^^ (?)

ps: stemte selvf på alkohol, har fortalt lidt om det i en anden thread.. jeg siger kun "SH!T" :P

Du har vist ikke prøvet at have en rigtig nedtur hvor man brækker sig og har paranoia på en gang.Det kan man sagtens få specielt de første gange man prøver at ryge Hash.Det hash der var da jeg startede var meget stærkt.
Hash er skam et stof(forstå mig ret,jeg mener ikke som Heroin og Koke),men der ER et stof,og man kan få grimme oplevelser selv om der ER sjældent man får en rigtig ond en,men jeg syntes det er fint hvis du helt har undgået den slags.. :D
Jeg stemte selv på komboen Hash og alkohol,og jeg lover dig,det var den ondeste rus jeg har oplevet.Det var da jeg var 15 år,og lige startet med at ryge. :lol:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Tjah vil sige at min dårligste oplevelse var en flaske whiskey og nogle sug på en joint. Det var en af de første dage på roskilde i år. Jeg havde drukket næsten en hel flaske whiskey og var pisse fuld. Klokken var sent om natten og jeg sad i nogle venners lejr. Der gik så en joint rundt og jeg tænkte det værste der kan ske er at jeg brækker mig så jeg sugede med. Og blev virkelig langt væk. Især fordi dem omkring mig kørte et eller andet spil med imaginære ting som de prøvede at overbevise mig og en anden om var der i virkeligheden. Da den anden virkelig troede på det havde jeg svært ved heller ikke at tro på det. Klokken bliver så 5-6 stykker om morgenen og jeg beslutter mig for selvom det er hårdt at tage tilbage til min egen lejr. Der var kun ca 200 m. Men tror jeg brugte et kvarter på at gå fordi jeg bare rystede ekstremt meget og virkelig havde det dårligt. Dagen efter får jeg så afvide jeg har siddet i den der lejr i en time uden nogen andre. De var gået og var så kommet tilbage til mig der stadig sad der. Det var beviset for mig der gjorde at jeg aldrig siden har blandet store mængder alkohol og THC. Har aldrig haft dårlige oplevelser med THC alene. Men alkohol har da givet mig nogle dårlige aftner og nætter, sjældent dårlige morgener.

Medlem

Stemte på MDMA. Indtagelse af 5 kex efter at have været vågen i 3 døgn, blev til et utroligt vildt bad-trip med paranoia og virkelighedsfjerne illusioner. Angst anfald hvis jeg bevægede mig tæt på den lejlighed op til 7 dage efter. Det mest wacked jeg nogensinde har prøvet !

Ung, dum og trendy: Hvis gbl havde været en mulighed så havde jeg stemt det. Første gang jeg var i besiddelse af det drak jeg 10-14ml. Nåede heldigvis at knække det meste op inden OD intraf. Resulterede i et overfald på en Opal Rengørings mand fordi han ikke ville hjælpe mig og en helveds masse bræk. Vigtigst af alt, en knægt der hverdag er lykkelig for han vågnede i en opgang 5 timer senere!

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Synes GHB mangler på listen!

For 1½ års tid siden var jeg i amager bio til noget psy fest, hvor jeg i min muntre stemning valgte at drikke en ½l flaske med ghb på en gang - røg i koma og vågnede ca 12 timer efter, ved hele familien og venner stod grædende rundt om mig. Havde åbenbart ud over GHB'en også gået og gnasket Kiks, sniffet keta og en masse coca. Dumt så man tror det var løgn! Blev fundet 2km væk fra amagerbio liggende bevidstløs i en sidegade.

Det kunne virkelig være gået galt..

Røre aldrig GHB igen.. :/

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ringer Harm Reduction en klokke? :)

GHB er i sig selv interessant og kan sagtens nydes under kontrollerede forhold. At blande det med nok pulver til at tørlægge Guatemala er generelt en dårlig idé. Det er fanme godt jer der er wipet out på det klarede den!

Medlem

Havde en periode, hvor jeg ikke rigtigt troede på hætterne kunne slå mig ud. :/

Tias skrev:
Ringer Harm Reduction en klokke? :)

Er det det der HR alle folk snakker om? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja. Ja, det er.

(du laver sjov med mig, ikke? HR er, i princippet i al fald, formålet med forummet her)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universet
Alkohol er god til at tag mig hårdt i røven dagen efter :/

Medlem

(Jo jeg laver måske bare en smule gas med dig Tias) ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hooray!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Et heftigt DXM trip, ad bad det var ulækkert - siger ikke mere, det er min egen jeg tager med mig :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

jeg valgte alkohol fordi:
At jeg begår den masse stor fejl hvergang at jeg indtager alkohol, drikker som et svin. Jeg bunder den ene øl efter den anden og lære aldrig af mine fejl.
Har en lille sjov historie. Mig og nogle gutter skulle til noget fest hos en veninde også i byen bagefter. Jeg havde købt en flaske jack daniels men selvfølgelig uden cola og gad ikke at betale tank pris for en skide cola, da jeg kun lige havde nok til indgang på disko og lidt mad til om morgen. Så da vi ankom til festen var der gang i den, gamle og nye venner var til stede der var lagt op til en fed by tur. Så jeg hilste på alle og gik eller igang med min jack d, århhh den smag kan jeg virkelig ikke lide den, men tænkte fuck det skal være stiv iaften :D
Tror klokken var omkring halv 12 eller sådan jeg havde stadig en halv flaske tilbage, mine venner begyndte så at køre noget shit af på mig med at jeg skulle tage mig sammen og få tømt den flaske for det var snart tid til vi skulle videre i byen (I kender sikkert alt til hvordan en flok drenge kan være :D) Så jeg vendte bare flasken på hovedet og drak og drak, var lige ved at brække mig. Jeg kigget på flasken og der var ikke så lang igen tænkte jeg, 3 store så er jeg igennem, jeg tog en rigtig stor tår igen og engang til den var næsten færdig. Mine venner begyndte at råbe bund bund bund osv, så jeg bundet det sidste for den satan. Det blev så til den værste brændet i mit liv, det var som at jeg gik en hammer i hovedet og jeg gik lige i gulvet, heldigvis var der en sofa bagved mig :D Jeg fik et black out i omkring 15 sek har jeg fået fortalt kan intet huske da jeg gik under, bare alt blev sort omkring mig. Da jeg åbnet mine øjne kunne jeg bare mærke der skal noget op nu, jeg kunne ikke få et forståligt ord ud af munden da jeg var så pløger stiv, men i mit hovede lød det klart (SKRID JEG SKAL BRÆKKE MIG) min gode veninde stod lige foran mig og hun fik nok det klammeste bad man kunne ønske sig :D Alle mennesker begyndte at grine og hende selv fik et smil på læben og jeg jaa fladt bagom ned i sofaen, lukket øjnene og hørte bare på folks latter. Det endte så med at jeg lå hjemme på min venindes sofa hele natten og gloet film og tømte hendes køleskab, det var sku alligevel hyggeligt nok, men shit jeg var total smadret også dagen efter :D

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Det lyder som en rigtig ubehagelig oplevelse. Håber at du fik lært at det ikke kan betale sig at give efter for pøblens gruppepres :wink: Hvad for du ud af at spille deres velvillige klovn? (men nåja, hvad forstår jeg mig om det? Jeg er ikke nogen dreng)

Hilsen Fanny

Medlem

Vi mænd er et stort mysterium i kvinders verden, i ligesom i vores verden :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Der er især en oplevelse der kommer frem når jeg tænker på den værste stofoplevelse jeg har haft.
Det var en sommer, for efterhånden en del år siden. Var til fest på stranden, masser af mennesker der trippede rundt til lyden af god psy og smukke smukke omgivelser. Jeg havde på det tidspunkt en lang periode hvor jeg tog ret meget LSD. Og det skulle jo ikke være anderledes denne gang. Mærkerne på det tidspunkt var fat freddies cat. Satme noget stærk syre!
jeg startede med at tage et halvt mærke og fjollede rundt på det i nogle timer indtil det begyndte at blive lyst. Jeg sidder og snakker med nogle venner og hygger da jeg beslutter at tage noget mere. sidder samtidig og ryger med på nogle joints som som lige sætter lidt mere gang i trippet. Jeg finder mine mærker frem fra lommen og river den dosis af som jeg vil tage. Tilbyder samtidig en af mine venner noget også. Solen er nu stået op og det begynder at bliver temmelig varmt i forhold til den kølige morgen. Jeg har spist mit mærke og er helt opslugt af en samtale med en gut jeg lige har mødt, er beruset af hvor smuk dagen ser ud lige der, lige nu.. Pludselig kommer jeg i tanke om de 3 1/2 trip jeg stadig har på mig, fik jeg overhovedet pakket dem væk... efter få sekunder af forvirring, åbner jeg min venstre hånd som har været knyttet i et svedigt greb. indeni i min hånd ligger de forsvundne frimærker, nu opløst til vådt smuller. Jeg får et chock, så snart jeg indser at syren er vandret ind i mine porer ser jeg et flourocerende lys af farver vandre fra min hånd op af armen og videre op til mit hoved og ud i resten af kroppen, jeg ved med det samme at det her blir vildt!

Okay resultatet er, at jeg begynder et trip i 2 verdener Virkelighed vs LSD-verden. når jeg er i LSD verdenen har jeg glemt alt om hvad der lige er sket i " virkeligheden", sådan bevæger jeg mig adskillige gange ind og ud af de to virkelighedstilstande. Egentlig kunne trippet være gået fint, jeg var godtnok slet ikke i stand til at styre noget selv, men var sammen med en ven rundt så helt galt kunne det jo ikke gå, så det kunne egentlig være gået godt selvom det var et crazy ride.. MEN , der var så lige et tvist. Festen løb tør for vand!
Det var nu meget meget varmt på stranden og jeg var ved at dehydrere, men problemet var, at det forstod jeg først når jeg kom på besøg i " virkeligheden" og det gjorde jeg mange mange gange, og jeg husker at jeg siger til min ven " jeg har virkelig brug for noget vand " og svup, så er jeg i LSD land igen og har glemt alt om vand.. og igen tilbage til bevidsheden om at jeg nu har været "væk" igen og jeg bliver mere og mere desperat hver gang jeg "vågner" . Min ven M er selv fucked og forstår ikke alvoren af det hele, da hun jo ikke ved at jeg
om et øjeblik er væk igen..
Ja men det hele ender så med at jeg besvimer i armene på en medicinstuderende som jeg ikke kender midt på stranden.. Lidt pinligt, men i det mindste fik jeg noget vand hehe.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Nikotin :O

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Mit første trip på LSD var et heftigt bad trip, og det tog mig ca 2 måneder at komme mig helt over det. Ville få flashbacks hver gang jeg blev påvirket i de to måneder, på den måde at jeg lige pludselig ikke vidste hvor jeg var, hvad lavede og nogle enkelte tilfælde ikke vidste hvem jeg var. puha!

Medlem
Brugeravatar

Jeg må sige, at jeg bliver overnaturlig syg, hvis jeg tager et hug på en smøg eller andet tobak, ligger syg i 3-7 dage efter hvis jeg prøver, det kom lige pludseligt efter jeg ikke havde røget i en 7 års tid, førhen ryg jeg 40 smøger om dagen.
Og så har jeg et par slemme lsd og svampe trip også.
Og en virkelig træls metadon tur, der næsten kostede mig livet.
Derudover har alle andre stoffer været dejlige at have med at gøre, især svampe og lsd, bortset fra de badtrips jeg havde engang:)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var da jeg væltede i en flaske fyldt med vodka og fik nogle dybe sår i alle fingre og på hele min højre arm. Alkohol er sgu noget lort i større mængder.

Junior medlem

Geografisk sted: Skanderborg
Troede helt 100% på at jeg var blevet gak gak under et svampetrip.
Liggende i en skov, og jeg var sikker på at "samfundet" vidste at jeg kendte til "sandheden" om det hele og det derfor kun var et spørgsmål om tid før jeg blev hentet og anbragt i en gale anstalt..

ikke så sjovt og jeg har ikk kunne tage svampe siden, uden at få samme tur :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 11, 12, 13, 14, 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]