jeg valgte alkohol fordi:
At jeg begår den masse stor fejl hvergang at jeg indtager alkohol, drikker som et svin. Jeg bunder den ene øl efter den anden og lære aldrig af mine fejl.
Har en lille sjov historie. Mig og nogle gutter skulle til noget fest hos en veninde også i byen bagefter. Jeg havde købt en flaske jack daniels men selvfølgelig uden cola og gad ikke at betale tank pris for en skide cola, da jeg kun lige havde nok til indgang på disko og lidt mad til om morgen. Så da vi ankom til festen var der gang i den, gamle og nye venner var til stede der var lagt op til en fed by tur. Så jeg hilste på alle og gik eller igang med min jack d, århhh den smag kan jeg virkelig ikke lide den, men tænkte fuck det skal være stiv iaften

Tror klokken var omkring halv 12 eller sådan jeg havde stadig en halv flaske tilbage, mine venner begyndte så at køre noget shit af på mig med at jeg skulle tage mig sammen og få tømt den flaske for det var snart tid til vi skulle videre i byen (I kender sikkert alt til hvordan en flok drenge kan være

) Så jeg vendte bare flasken på hovedet og drak og drak, var lige ved at brække mig. Jeg kigget på flasken og der var ikke så lang igen tænkte jeg, 3 store så er jeg igennem, jeg tog en rigtig stor tår igen og engang til den var næsten færdig. Mine venner begyndte at råbe bund bund bund osv, så jeg bundet det sidste for den satan. Det blev så til den værste brændet i mit liv, det var som at jeg gik en hammer i hovedet og jeg gik lige i gulvet, heldigvis var der en sofa bagved mig

Jeg fik et black out i omkring 15 sek har jeg fået fortalt kan intet huske da jeg gik under, bare alt blev sort omkring mig. Da jeg åbnet mine øjne kunne jeg bare mærke der skal noget op nu, jeg kunne ikke få et forståligt ord ud af munden da jeg var så pløger stiv, men i mit hovede lød det klart (SKRID JEG SKAL BRÆKKE MIG) min gode veninde stod lige foran mig og hun fik nok det klammeste bad man kunne ønske sig

Alle mennesker begyndte at grine og hende selv fik et smil på læben og jeg jaa fladt bagom ned i sofaen, lukket øjnene og hørte bare på folks latter. Det endte så med at jeg lå hjemme på min venindes sofa hele natten og gloet film og tømte hendes køleskab, det var sku alligevel hyggeligt nok, men shit jeg var total smadret også dagen efter