den værste oplevelse j har haft med narkotikum var med alkohol, xtc og hash. Var sammen med min kæreste ude til en goa fest ude på bryggen hvor vi begge tog hver 1 xtc pille og det noget af det vildste og mest skræmmende j nogen sinde havde oplevet. Havde taget 1 gang før for 4 år siden xtc, men trippet var meget anerledes denne gang. Drak lidt. men ku stadige ik mærke noget denne gang.. kun at j var blevet lidt negativ.. hvorfor vidste j ik? Men han var oppe og kører og danset osv mens j fik tilbage fald og panikangst senere på aften. I starten ku j slet ik mærke hvordan j havde det min energier for de svinget op og ned, folk gloede på mig, gav mig komplementer, der var et pr stykker sad snakket m mig osv. Men j var hel væk, var kun fokusereret på en ting og så kun på det hele aften og det var det grønne lys og lyden eller musikken blev bare højerer og højere og lyset gav forskellige effektere og blev meget skarper. Ka huske at pludselig forsvandt j fra min kæreste, og var alene j så ting der bevæget sig rundt omkring mig og på min krop. At jeg også fik stød i kroppen og begyndt ryste. Mens var på toilettet så jeg spejlbilldet af mig selv og det var skræmmende ku ik genkende mig selv at de piger der kom ind dem skræmte jeg. Da j så gik tilbage igen sad j m min kæreste på sofaen og så at der var noget hvidt pulver og dyr der kravlede på min fyrs trøje og de mønster på sofaen ændret sig dramatisk. En anden ting j lagde mærke til at der en speciel lampe der havde nogle mønster og som om den udsendte energier og føltes som om den fortalte mig ting om det sted og de mennesker der var der..
min kæreste blev ved m forsikre mig om der ik var nogle dyr og hvorfor j var så muse stille og blev ved m kigge på den grønne lys. Synes d var skummelt for oplevet også at der var noget der kravlet og kradste på mit ansigt og i ørerne det var ubehageligt.. Har nogen af jer oplevet det?????
Efter ca 9 timer til den fest sku vi hjem.. mest skræmmende var at den fest var i et meget isoleret område med træer rundt omkring. Og vi ku ik finde vej eller idet hel taget hvordan vi sku forsvinde fra det mørke skræmmende sted. Vi gik og gik og d føltes at vi gik i en cirkel og ik kom videre, vi gik hurtigt og j ku dårlig nok bevæge min ben da de føles lammet.. men på en eller anden måde lykkedes det for mig at gå og hold mig til kæresten. Vi havde den sygeste paranoia på d føles som om der var nogen der fulgte efter os eller at træerne havde nogen bag sig og visket og gav skræmmende lyde osv.. Til sidst fandt vi vejen.. men det var en skræmmende aften

Er der nogen af jer derude der har oplevet det med dyr? for problemet er j har ik kun oplevet det når j påvirket, men også når får panikangst anfald og når er i alm tilstand..
Mvh.
BV