Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 06:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Næste

Hvad er den værste oplevelse I har haft med narkotikum
Alkohol 38%  38%  [ 309 ]
Hash 15%  15%  [ 123 ]
Amfetamin 10%  10%  [ 84 ]
MDMA/Ecstasy 8%  8%  [ 64 ]
LSD 4%  4%  [ 34 ]
Svampe 7%  7%  [ 57 ]
Nikotin 4%  4%  [ 31 ]
Kokain 2%  2%  [ 17 ]
Ketamin 2%  2%  [ 19 ]
2C-X 9%  9%  [ 75 ]
Afgivne stemmer : 813
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Faktisk har jeg overraskende kun haft een dårlig oplevelse med stoffer, til trods for at jeg igennem tiderne har indtaget alverdens stoffer,, og også i store mængder. Mit 'uheld' skete for nogle år siden, hvor jeg efter en bytur sniffede en masse streger amf, og røg en masse hash på tjubang, hvor jeg derefter blev paranoid og fik forfølgelsesvanvid... Dette forsvandt heldigvis efter et par timer, men det var sgu nederen alligevel. Siden da har jeg holdt mig væk fra amf.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Min hværste oplkevelse var på Kex .. DEt skete en aften hvor vi have fyret den max af og bare danset hele aftenen så tog vi hjem til en kl 3 om natten og sad .. og jeg hapsede 3 kiks mere .. i alt 5 stk .. lige pludseligt er der et elelr andet ubehageligt .. det føles som om der er noget der kravler i maven på mig som er på vej ud af min navnle :/ jeg begynder så småt at få nedtur på der, til isdst ligger jeg pæå gulvet hjemme hos min ven der og vi siider 4 stykker tilbage og jeg er så dårlig at jeg ik kan holde inde på min urin eller noget som helst .. det er skam ikke rart :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg fatter slet ikke, at Salvia ikke er en valgmulighed. Og at ingen iøvrigt har nævnt det.

De første 2 gange jeg prøver det, ved seperate lejligheder, sker der intet (10x ekstrakt, så det er meget små mængder, der er tale om). Den tredje gang får den lidt mere; og i de næste 5 minutter har jeg bare ingen . kontrol . intet . begreb . overhovedet.

Vælter direkte ned (heldigvis blødt, kunne lige så godt have smadret tænderne på et bord eller en kantsten), og ligger bare og smelter/laver mærkelige lyde/fatter absolut ingenting. Og jeg er en person, der under tung psilocybin-påvirkning normalt beholder more-or-less komplet situationsfornemmelse og kontrol. Salvia er bare . n o g e t . a n d e t. Egentligt ikke så meget en ubehagelig oplevelse, som en ubehagelig grad af pludselighed, og absolut totalitet. :shock:

Fandens scary stof! Jeg prøver det tidligst om 5år. Og aldrig igen så koncentreret, det er simpelthen for uforudsigeligt!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Tror det var efter en del kiks der viste sig at indeholde MDA i stedet for MDMA. Da jeg kom hjem og lå i sengen gled jeg ligesom ind i en anden tilstand, en slags grå verden hvor jeg blev ved med at kunne se en slags grå mennesker der snakkede til mig og jeg kunne røre dem. Kan ikke huske hvad de sagde eller noget, men oplevelsen var vist det nærmeste jeg har prøvet på en skræmmende oplevelse, for behageligt var det i hvert fald ikke :?

Titel: Fy for fuck
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hillerød, Danmark
Dengang jeg var lidt yngre var det ikke så meget på mode i min omgangkreds at suge tjalde så mig og en af mine venner fandt ud af at man kunne opnå den sygeste nikotin skævert på en jordhugger med et ordenligt hoved rød bali shag hjemmekrølstobak en dag kom et par af de "store" drenge forbi for at tjekke ud hvad vi stenede så jeg tænkte jeg lige måtte imponerer dem.

Da de kom fyldte jeg et ordenligt hoved op og det skal siges jeg er pænt stor 1.94 m høj og dengang også en god del bred (ikke længere, tak til de joints :) ) men jeg er altså i stand til at tage mega lunger takket være mit grande lungesæt så jeg fyrede op i hoved og tog i træk to kæmpe lunger begge gange blussede alt tobakken i hovedet fuldstændigt op og begge gange skød jeg en kæmpe massiv røgsky ud af mit gab.

Højts to sekunder efter (det skal siges jeg sad forbøjet på knæ over huggeren) faldt jeg bagover og landede på ryggen det begyndte med det samme at kriple gennem hele kroppen mega voldsomt og jeg blev mega tung i hovedet ind af noget andet jeg sidenhen har prøvet jeg følte at jeg faldt igennem jorden og svævede... damn det har jeg aldrig gidet siden (til gengæld skal det siges at jeg har de bedste kogere på bong, tusind tak kæmpe lunger... desværre er det jo ik så sundt for lungerne :cry: )
slut herfra jeg signer om bye

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Værste oplevelse var på svampene... Skulle til fest på ørestaden ved en slags mose. Da vi ankommer begge på svampe, kan vi se et kæmpe lys i luften som fra en projektør men der er ingen fest!!!!! ????

Derefter at blive skygget af mystiske alfer som gemte sig bag træer, og kigge på den ene som lignede en af de 3 døde konger fra Ringesherre..

At komme hjem og føle at man har en masse bakterier påp hænderne, og opleve at der kravler usynelige dyr på huden op til et år efter..

Lige i overkanten:)

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh
den værste oplevelse j har haft med narkotikum var med alkohol, xtc og hash. Var sammen med min kæreste ude til en goa fest ude på bryggen hvor vi begge tog hver 1 xtc pille og det noget af det vildste og mest skræmmende j nogen sinde havde oplevet. Havde taget 1 gang før for 4 år siden xtc, men trippet var meget anerledes denne gang. Drak lidt. men ku stadige ik mærke noget denne gang.. kun at j var blevet lidt negativ.. hvorfor vidste j ik? Men han var oppe og kører og danset osv mens j fik tilbage fald og panikangst senere på aften. I starten ku j slet ik mærke hvordan j havde det min energier for de svinget op og ned, folk gloede på mig, gav mig komplementer, der var et pr stykker sad snakket m mig osv. Men j var hel væk, var kun fokusereret på en ting og så kun på det hele aften og det var det grønne lys og lyden eller musikken blev bare højerer og højere og lyset gav forskellige effektere og blev meget skarper. Ka huske at pludselig forsvandt j fra min kæreste, og var alene j så ting der bevæget sig rundt omkring mig og på min krop. At jeg også fik stød i kroppen og begyndt ryste. Mens var på toilettet så jeg spejlbilldet af mig selv og det var skræmmende ku ik genkende mig selv at de piger der kom ind dem skræmte jeg. Da j så gik tilbage igen sad j m min kæreste på sofaen og så at der var noget hvidt pulver og dyr der kravlede på min fyrs trøje og de mønster på sofaen ændret sig dramatisk. En anden ting j lagde mærke til at der en speciel lampe der havde nogle mønster og som om den udsendte energier og føltes som om den fortalte mig ting om det sted og de mennesker der var der.. :roll: :shock:

min kæreste blev ved m forsikre mig om der ik var nogle dyr og hvorfor j var så muse stille og blev ved m kigge på den grønne lys. Synes d var skummelt for oplevet også at der var noget der kravlet og kradste på mit ansigt og i ørerne det var ubehageligt.. Har nogen af jer oplevet det?????

Efter ca 9 timer til den fest sku vi hjem.. mest skræmmende var at den fest var i et meget isoleret område med træer rundt omkring. Og vi ku ik finde vej eller idet hel taget hvordan vi sku forsvinde fra det mørke skræmmende sted. Vi gik og gik og d føltes at vi gik i en cirkel og ik kom videre, vi gik hurtigt og j ku dårlig nok bevæge min ben da de føles lammet.. men på en eller anden måde lykkedes det for mig at gå og hold mig til kæresten. Vi havde den sygeste paranoia på d føles som om der var nogen der fulgte efter os eller at træerne havde nogen bag sig og visket og gav skræmmende lyde osv.. Til sidst fandt vi vejen.. men det var en skræmmende aften :wink:

Er der nogen af jer derude der har oplevet det med dyr? for problemet er j har ik kun oplevet det når j påvirket, men også når får panikangst anfald og når er i alm tilstand..

Mvh.

BV

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Jeg er ikke så velbevandret i den psychedeliske verden, så jeg må sige alkohol. Drak lidt for mange shots på Reeberbahn i Hamborg... Det var ret ubehageligt, for jeg havde ikke særlig meget styr på noget som helst og der var suspekte mænd over det hele... Men det var sgu en sjov tur! :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 1.347
Vil lige starte med at sige hej til alle herinde, det er min første post, efter lang tid ikke at have kunne tage mig sammen til at oprette en bruger. ;)

Jeg stemte mdma. Hovedsagligt grundet en dårlig oplevelse med blå sommerfugle for 1½ måned siden.

Titel:
Junior medlem

Her er endnu en dårlig stofoplevelse der fandt sted for ca. 4 år siden.

Stoffet der er tale om her er en ecstasy pille ved navn blunt lyn som var meget fremme for nogle år tilbage. Det startede med at mig og en kammerat tog en enkelt pille hver under en bytur som senere udviklede sig til totalt delirium. :x

I den første time virkede pillen som normal ecstasy men herefter begyndte alt at gå galt. Min kammerat og mig begyndte at se mærkelige ting - fx. begyndte alle mennesker i byen at trække sorte aura streger efter sig hvorfor vi valgte at gå tilbage til lejligheden. Herefter fortsatte aftenen med at vi sad og stirrede ind i væggen som bølgede frem og tilbage. Kort fortalt føltes det som om vi var på sindsygens rand da vi nu hverken havde nogen som helst sans for virkeligheden samtidig med at vi ikke kunne huske mere end to minutter ad gangen. Desuden virkede det som om at tiden i perioder stod stille og at alt gik i lagsom gengivelse. Kort fortalt var oplevelsen et 10 timers langt psychedelisk helvede.

Jeg har ofte overvejet at høre nærmere om hvad det var for en pille vi tog men har aldrig fundet ud af det. Så hvis der er nogen der kender til de brune lun og ved hvad de indeholder må i meget gerne skrive.

peace
moestafari

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Det kunne da godt lyde som om at der har været et psykoaktivt stof i den pille... 2cB eller LSD... Lyder da egentlig ret grineren, så længe man vågner op og er normal dagen efter... :)

Titel:
Junior medlem

Synes at stoffer skal sælges som det de er. Det andet er sgu noget gris, desuden vil det vel ikke kunne betale sig at fylde disse stoffer i?

Men, ja, noget andet end mdma må det jo have været. Især også eftersom du siger det varede 10 timer, hvilket jo er langt over mdma´s plateau.

Titel:
Junior medlem

hey XUN....

kan godt være det lyder grineren men det var det sku ik. Det var HELVEDE på jord....og ti timer af det...!

Det kunne være fedt hvis der ved hvad pillen indeholder. Har søgt og søgt men kan ikke finde nogle konkrete informationer.

peace
mostafari

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Hehe... jeg kender godt det med at man pludselig får en helt anden virkning, end den man forventer, men well... Det må man jo bare tage med...

Nu ved jeg ikke om du har xperimenteret med lsd, 2cb o.l. Men kan forestille mig at det er ret skræmmende hvis man ikke har...

Titel:
Junior medlem

nu er jeg efterhånden blevet 29 år og har prøvet de fleste psychedelia mange gange (på nær eksperimentelle substanser som 2-ci osv), men det her var sku noget for sig. Har kun haft et enkelt bad trip på mushroom i sin tid og det er alt, ellers har mine trips været tip top. Det her minder ikke om noget jeg har prøvet før men i forhold til de rapporter jeg har læst om de negative effekter af 2-ci osv kunne det godt lyde en smule derhenaf.

På trods af mit dårlige trip på det brune lyn forsøgte jeg et par uger efter med stoffet igen. Tog dog kun en kvart denne gang men for satan hvor var stadset potent. Selv den kvarte pille sendte mig ud i noget der mindede om totalt delirium - kunne ikke snakke ordenligt eller for den sags skyld forstå hvad folk sagde til mig. Men faktisk var det ganske sjovt denne gang....:)

mit råd: beware of the brown lightning......!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har tidligere hørt rygter om LSD i de lyn piller.

Ældre kixe hoveder herinde fra har sikkert erfaring fra dem. Mindes de er beskrevet her på boardet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a green suit
LSA-udtræk (m. propylalkohol) fra 10 HBWR-frø + cannabis.

Fik blackout på toilettet. Pisse skræmmende. Torskedumt at vælge at trippe alene på en (for mig) uprøvet kombo.

Jeg undervurderede totalt den samlede effekt af de to stoffer, jeg gik fra metafysisk orgasmefornemmelse til bevidstløshed på 2 sekunder. Nåede præcis at lægge mig ned.

Det kunne være gået grueligt galt. TRIP ALDRIG ALENE! Det er i hvert fald sidste gang jeg gør det.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: DK
Benzodiazepiner (30x7,25mg zopiclon) og 5-6 øl. Ja det var usmart, og nej jeg tænkte mig ikke om. Det var ikke ubehageligt mens det stod på (hukommelse), men min generelle tilstand på tidspunktet blev i hvert fald ikke forbedret af det, lad mig sige det sådan.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Helt klart LSA. Vandudtræk af 4 HBWR frø medførte 6 timers uafbrudt opkastning med kraftige kramper i benene. Oven i hatten var der en del mindfuck og paranoia, muligvis induceret af de fysiske symptomer. Var desuden afkræftet de næste par dage. Uden tvivl en klassisk ergot forgiftning.

Bliver ikke gentaget.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ashoka skrev:
Helt klart LSA. Vandudtræk af 4 HBWR frø medførte 6 timers uafbrudt opkastning med kraftige kramper i benene. Oven i hatten var der en del mindfuck og paranoia, muligvis induceret af de fysiske symptomer. Var desuden afkræftet de næste par dage. Uden tvivl en klassisk ergot forgiftning.

Bliver ikke gentaget.

du får 03!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 294 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 15  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]