Jeg har en meget nær ven, hvoraf vi begge er på samme alder som dig.
Min ven har fået konstateret depression i forb. med hans barndom. (ja det er ikke helt det samme).
Jeg ved ikke helt hvad hans dosiser er på medikamenterne, men jeg ved han tager truxal om aftenen samt noget andet (sorry jeg ikke har flere informationer vedr. dette).
Hans humør er også meget svingende, sover ikke godt og går/taler meget i søvne. jeg kan nikke genkendende til hvad du fortæller og kan godt følge dig i din situation.
Min makker er dog på det seneste begyndt at ryge mere tjald end normalt, men han virker dog til at få det meget bedre af det, ca. 85% af gangene(groft tal), dog er det modsat hvis han har haft en dårlig dag, og forsøger at blive høj for at blive glad igen. Så ender han i sandkassen i stedet for, og er lidt bange for det kunne være noget i samme stil som du måske har været ude for.
Det du fortæller angående psykolog og hvad du har gennemgået i forbindelse med dette er noget jeg væmmes ved.
Vores social og sundhedspolitik har mange huller og fejl (efter hvad jeg har oplevet) og du har sikkert været uheldig at falde igennem dem.
I mine øjne burde du have krav på at få hjælp, nu hvor vores kære politikere kæmper så "godt" mod ulovlige rusmidler og misbrug

Hvis du fortsat ikke kan få noget hjælp af det offentlige (hvilket du burde kunne få) så tag fat i medierne. Anonymt, selvfølgelig

Hvis flere folk gjorde det, når lokummet virkelig brænder og der ingen hjælp er at få hos det offentlige, så ville vi også have bedre behandlingsmuligheder og færre problemer(i teorien).
Du virker jo til at være ret skarp i pæren så det er bare med at komme op på hesten igen, få snakket med venner/familie om det så snart du er klar til det, find noget der kunne vække din interesse og nysgerrighed som du måske kunne få stor glæde og få brugt noget tid på at gøre dig selv glad.
Jeg vil ikke sige "hvor der er vilje er der vej" for det ordsprog passer ikke rigtigt ind i den moderne verden.

Held og lykke med det hele. Jeg ønsker dig alt vel og håber du finder gnisten, glæden og roen til at dyrke dig selv så du kan blomstre igen