Hej allesammen. Jeg har været så uheldig at blive indlagt 2 gange på en uge pga. overdosis af diverse substanser. I får først lige lidt baggrundsviden:
For et års tid siden tog jeg en aften en del svampe, som resulterede i et slemt panikanfald hvor jeg måtte hentes af en ambulance. Siden dengang har jeg døjet med generaliseret angst og har aldrig rigtig fået lært hvordan jeg skal tackle angsten ordenligt pga. at gaderne jo flyder med benzodiazepiner. Jeg har siden dengang spist benzoer on and off - og ofte i ret store doser.
For en uge siden spiste jeg 6 mærker som jeg spiste i løbet af aftenen. Jeg havde benzoer liggende i tilfælde af badtrip, men synes at jeg havde det fint (nok pga. at jeg stadig havde diazepam i blodet fra dagene før). Pludselig kunne mine kammerater ikke få kontakt i mig og jeg savlede/frådede som en gal. De ringede 112 og jeg måtte overnatte på hospitalet. Kan absolut intet huske fra den aften og aner ikke en gang hvordan jeg var kommet på hospitalet.
En 5-6 dage efter var jeg på den igen. Jeg havde drukket en del alkohol, spist nogle benzodiazepiner og havde det udemærket. Jeg besluttede mig så for at spise ca. 0,7 g MDMA samt ryge nogle joints. Jeg fik en form for kramper og mine venner ringede 112 igen igen. Jeg vågnede op på hospitalet og kunne igen ikke huske noget som helst. Jeg er en smule nervøs for om det var en slags epileptisk anfald pga. min hukommelse er fuldstændig forsvundet. Det skal siges at det er mine venner der har fortalt det med kramperne - som sagt kan jeg intet huske, ikke det mindste!
Det skal lige tilføjes at jeg dagligt også spiser jævnt store doser smertestillende piller (ca. 100 mg morfin eller 80-100 mg oxycontin stort set hver dag). Jeg ved godt det er nogle slemme blandinger jeg laver, men er som sagt nervøs for om der ligger mere bag mine ture på sygehuset eller det "bare" er overdoseringer. Efter den sidste uge har jeg besluttet for at det her skal have en ende. Jeg får diazepam via lægen som jeg skal udtrappe så jeg kan lære at tackle min angst ordenligt.
Hvad er jeres mening? Er der en chance for at det er benzodiazepinerne der er skyld i krampe anfaldene eller er det de slemme blandinger jeg har en tendens til at lave - eller måske noget helt 3. som jeg er en smule nervøs for (hypokonder - I know)
Min psyke er meget udsat pt. Min dame og jeg har netop lige gået fra hinanden. Jeg har ikke nogen fast bopæl og jeg har indset at jeg har et stort problem med stoffer. Jeg har aldrig før døjet med fysiske lidelser og er i en rimelig god form.
Tak for svarende på forhånd

^Jeg har redigeret mit indlæg da det var en smule forvirrende før!
[size=150][/si0ze]aAAsASa