Hey psychedelia
Jeg ved godt at mange lignende tråde har været oppe og vende, men syntes ik jeg kunne finde råd jeg kunne bruge, udover man ik kan snyde en tast, men det vidste jeg allerede godt
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor lang tid jeg skal regne med at have "beskidt" urin efter mit mangeårige misbrug. Har indtil for 2 uger siden indtaget speed/ritalin næsten dagligt i 8-9 år, røget hash hver dag i 8-9 år, været på suboxone i 3-4 måneder, før det var jeg på metadon og før det heroin (det er så kun det sidste år det misbrug har stået på) Nu har jeg så kørt den kolde stil i 2 uger fra alle stoffer udover ritalin som jeg får pga adhd. Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvor lang tid jeg har div ting i systemet, for min kæreste er kommet i døgnbehandling og jeg kan ikk besøge hende før jeg kan pisse rent.
jeg ved godt at det er et svært spørgsmål og det nok er individuelt hvor lang tid der går, men der må være nogen der har lidt erfaring som jeg kan bruge til at få en ide om hvor lang tid der går. Jeg skal nemlig rejse 3 timer i tog for at besøge hende og testes deroppe, så det ville være surt at tage derop for tidligt jo

Håber i kan hjælpe med at kaste lidt lys over sagen