Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 00:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hey psychedelia :D
Jeg ved godt at mange lignende tråde har været oppe og vende, men syntes ik jeg kunne finde råd jeg kunne bruge, udover man ik kan snyde en tast, men det vidste jeg allerede godt ;)
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvor lang tid jeg skal regne med at have "beskidt" urin efter mit mangeårige misbrug. Har indtil for 2 uger siden indtaget speed/ritalin næsten dagligt i 8-9 år, røget hash hver dag i 8-9 år, været på suboxone i 3-4 måneder, før det var jeg på metadon og før det heroin (det er så kun det sidste år det misbrug har stået på) Nu har jeg så kørt den kolde stil i 2 uger fra alle stoffer udover ritalin som jeg får pga adhd. Jeg kunne bare godt tænke mig at vide hvor lang tid jeg har div ting i systemet, for min kæreste er kommet i døgnbehandling og jeg kan ikk besøge hende før jeg kan pisse rent.
jeg ved godt at det er et svært spørgsmål og det nok er individuelt hvor lang tid der går, men der må være nogen der har lidt erfaring som jeg kan bruge til at få en ide om hvor lang tid der går. Jeg skal nemlig rejse 3 timer i tog for at besøge hende og testes deroppe, så det ville være surt at tage derop for tidligt jo ;) Håber i kan hjælpe med at kaste lidt lys over sagen :)

Senest rettet af FlotFyr24:) 14 mar 2011 02:31, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
http://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 9&p=345045 <--- "Hvor lang tid er div. stoffer i blodet?"-tråden ;)

Medlem
Brugeravatar

Hah :D tak, min hjerne kører sgu ik i topfart pt :P Takker homie

Medlem
Brugeravatar

Google er os ret dygtig... :D Det er nærmest pinligt :S http://www.grifo.dk/narko_db.php?id=518

Junior medlem

gå ind på de forskellige test firmaer`s hjemmesider mange af dem har et diagram over hvorlænge at diverse ting er i blod, urin og spyt god fornøjelse mvh nok er nok :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Mr.Meltdown skrev:
Google er os ret dygtig... :D Det er nærmest pinligt :S http://www.grifo.dk/narko_db.php?id=518

Jeg læste lige dit link igennem, og faldt over dette:

Citat:
Kontrol med urinafgivelse
Når en stofmisbruger møder til urinprøve, skal en medarbejder overvære, at urinen bliver ladt. Medbragte urinprøver skal kasseres. Når urinen er ladt, skal urinen være varm, og man skal sikre sig, at der ikke er tale om "lånt urin", gemt i flasker, kondomer eller plastikposer. Erfaringerne viser, at misbrugerne kan være meget dygtige til at snyde. Urinkontrollerne skal være uvarslede, helst 1 til 2 gange pr. uge på varierende dage.

Fuck hvor er det klamt at læse!
Når man behandler folk så nedladende, frem for at behandle dem som ligeværdige medmennesker, kan man være sikker på at gøde stofmisbrugs tendensen :roll:

Hilsen Fanny

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]