Hej Alle
Jeg har læst herinde on and off, tager ingen rusmidler til daglig men begge mine forældre har været stiknarkomaner så jeg er ikke helt grøn inden for emnet
Grunden til jeg skriver, er at jeg blev opereret i januar og der tog jeg i næsten en måned morfin hver dag, og efter den måned var gået stoppede jeg bare fordi jeg ikke følte jeg havde behov for det mere...
Så er jeg så blevet opereret igen og reopereret, og i en periode på 3 uger taget mellem 80 og 100 mg. morfin i døgnet. Jeg begyndte at bemærke at jeg var nede når der var gået nogle timer fra jeg havde taget det, og var opppe og drønede rundt og ryddede op og var oppe når jeg lige have taget det. Det skræmte mig en del, så i torsdags besluttede jeg mig for at det skulle være en løgn, så jeg stoppede ....
Fysisk havde jeg ingen smerter mere, så der var det nemt nok, men i løbet af torsdagen blev jeg fuldstændig tung i kroppen, jeg kunne intet. Jeg følte mig influenza agtig og havde lavt blodtryk, uro i benene, min temperatur faldt og steg med en grad, problemer med at sove og appetitløshed. Sådan har det været hele weekenden, og jeg synes det er begyndt at lette lidt...
Mit spørgsmål kommer nu, er det abstinenser jeg mærker? og hvis ja, hvornår går det væk igen?
Det har virkelig skræmt mig, det er jo ikke fordi jeg ikke var klar over man kunne blive afhængig af det, men jeg er bare overrasket over den måde min krop har reageret på
Håber at få et svar....