Tusind tak for svar - og tak for tilbud om snak. Det kan meget vel være, at jeg benytter mig af det
Jeg valgte Suboxone, da dette virker som det bedste valg - også i den anden ende, når jeg skal trappe ud. Desuden er det perfekt at jeg kan få sub med hjem, så jeg slipper for at møde op dagligt.
Jeg startede med 2 mg, uden nogen særlig lindring af abstinenser. Så fik jeg 2mg igen 45 minutter senere - denne hjalp lidt efter en halv times tid. Dog havde jeg stadig mavekramper, svedture og hovedpine, så jeg tog 2 ud af de 3 jeg fik med efter jeg forlod centret. Dette gav betydelig forbedring af min krops tilstand. En time senere følte jeg stadig behov for fysisk og psykisk lindring, så jeg tog den sidste. Dvs. 10 mg i alt i dag. Jeg fik faktisk en lille koger på, men havde det meget mærkeligt. Det var som at være abstinent uden at have en krop
Alt i alt har jeg haft det godt i dag, efter jeg havde fået alle piller. Men til gengæld har jeg lidt af SINDSSYG irritabilitet i dag. For helvede hvor min lunte har været kort. Alting har gået mig på. Så jeg har kørt som en idiot, og være en douche over for alt og alle. Dog smiler jeg stadig til folk
I dag har været en udmærket start på substitutionsbehandling. I morgen får jeg 10mg fra morgenstunden, og så ekstra med hjem. Sådan fortsætter jeg det til jeg føler mig stabil.
Fordelen ved suboxone er, at jeg ikke rigtigt kan tage mine 2g kodein, da jeg - så vidt jeg har forstået - ikke får noget ud af det.
Jeg rapporterer tilbage i morgen når jeg har fået min nye narko