Jeg har en lille historie jeg gerne vil dele med jer

jeg er en pige på 18 der har 1½ års erfaring med andre rusmidler end alkohol og cannabis.
Det er knap et lille år siden, at min kæreste, venner og jeg var til privatfest i en gildesal.
Jeg var godt fuld, og synes selvfølgelig at jeg skulle prøve MDMA for første gang. Jeg fik en rigtig stor streg.(Jeg sagde selv til min ven der gav den "mere, mere!")
Dumt at blande alkohol og stoffer første gang - har jeg erfaret

To the chase:
Jeg husker at jeg gik på toilet, og derefter gik jeg ind til den store fest for at finde min kæreste. Har senere fået fortalt at mine veninder fandt mig ude på toiletgulvet - besvimet. Det husker jeg ikke selv.
Nå, jeg er inde og lede efter min kæreste, fordi jeg ville have en cigaret. Jeg besvimer midt ude på "dansegulvet" og vågner op hvor der er 2 der bære mig op så jeg ligger på 3 samlede stole.
Jeg kunne se og høre alt, var ved fuld bevidsthed.. Men jeg kunne ingenting sige, var fuldstændig cuttet fra min krop. Kunne ikke få sagt et ord, jeg råbte inde i mit eget hoved at jeg ville væk og hjem og få det til at stoppe, men der kom ikke en eneste lyd ud af min mund.
Jeg fik milde muskelkramper og hele min krop rystede, hyperventilerede og vendte det vide ud af øjnene - i bevidst tilstand. Jeg følte den vildeste paranoia, ikke som om at folk ville gøre mig ondt, bare et voldsomt angstanfald. Jeg vidste ikke selv hvad jeg var bange for, jeg var bare panikslagen som aldrig før!
Hele festen stod i en halvcirkel og gloede på mig og deres stirrende øjne borrede sig ind i mig.
Jeg fik fremstammet til min kæreste: "Alex, jeg vil hjem" og han hjalp mig op og jeg vaklede med spaghetti-ben ud og tog jakke på og faldte. Min kæreste og en ven bar mig med mine arme over deres skuldre hjem til en kammerat der boede i nærheden.
Jeg husker i glimt at jeg var ude på toilettet og brække mig, med min kæreste der holdte mit hår, og lige pludselig lå jeg i min kammerats seng og stirrede op i loftet og rystede (milde muskelkramper).
Min ven der ejede lejligheden synes det kunne være sjovt at sætte dark-psy musik på imens jeg badtrippede, så jeg lå i fosterstilling og skreg i 10 minutter efter han havde slukket det.
Jeg har aldrig været så angst i mit liv - men for hvad?
Tilbage til at ligge og stirre i loftet med muskelkramper og hyberventilerende åndedræt, så jeg en skygge af en meget stor edderkop kravle hen ad loftet og sænke sig over mig. Jeg kneb øjnene sammen af frygt, og i den tid jeg havde lukkede øjne, stod jeg i den anden ende af lejligheden og så mig selv ligge og få et "Epileptisk anfald" - voldsomme muskelkramper. (Lider ikke af epilepsi)
Sådan fortsatte det et par timer, hvor jeg lå og rystede og hyperventilerede, var angst og panikslagen i stor stil!
Det holdte op, men paranoiaen og angsten fuldte mig i en uges tid mere, hvor jeg hørte mine venner snakke til mig hele tiden - selvom de ikke var der.
To the point:
Var det et badtrip eller en psykose?
Og hvordan kan man kende forskel på de to?
Jeg har lært af min fejl og har kun rørt MDMA 2 gange siden - jeg får herre meget paranoia og angst når jeg tager det selv et år efter

Håber på nogle svar, for jeg er meget i tvivl