Hmm.. Får tracers/floaters når jeg kigger op i himlen, eller på andet utroligt skarpt/stærkt lys.
Ligeledes, har det været helt mørkt i et par minutter, begynder jeg at få bølgende visuals svarende til et stærkt psykedelisk trip. Så snart jeg tænder lyset forsvinder det igen..
De her spøjse fænomener begyndte at komme ved 14-15 års alderen. Om psykedelika så har forstærket dem, svært at sige...
samme her.
ikke noget der lader mig gå på så meget mere, i starten freakede jeg lidt ud ind imellem. nogle gange kan jeg dog godt få det så voldsomt at hele "nuet" jeg befinder mig i kan virke drømmende, eller som om at jeg lever i et minde. det lyder måske sygt men det er også svært at forklare.
jeg ser også meget prikker... millioner af bitte små prikker der skifter farver hele tiden hvis man ligger mærke til dem, de er som et tæppe over mit synsfelt, og skifter på splitsekunder farve, og farverne er somregel dem man kan se inde under sine øjenlåg.
hash hash og atter hash. især efter den tid hvor jeg røg hjemmedyrket meget sativa domineret skunk hver dag i... 3 måneder tror jeg.. blev godt nok en skør kugle til sidst (mer end jeg var i forvejen) og syntes stadig der sidder lidt tilbage i mig år efter.. ryger jeg hash i et par dage i træk vender det med fuld styrke tilbage de efterfølgende dage, ryger jeg ikke hash i en måned forsvinder det med nok 80 %
syntes godt at alkohol kan forstærke det, og efter nogle ture på 2cb syntes jeg også det kan være voldsomt de efterfølgende dage. men lige siden jeg var barn har jeg nu altid mistænkt mit "graffikort" for at have en fejl eller to.. dengang syntes jeg sgu heller ikke at alt jeg så var helt normalt.. det hjalp så sandelig ikke på det da man begyndte at ryge hash
jeg tror man kan forvente at ramle ind i det hvis man overforbruger især psychedeliske stoffer (inkl cannabis) selv om nogle har nævnt de har fået det efter f.eks bare et trip på 2cb.