Hej alle

Jeg burde muligvis fortsætte min tidligere tråd, men da situation er lidt en anden, tillader jeg mig at starte en ny (håber det er ok)
Sagen er den at der ca. er gået 2 måneder siden jeg prøvede MDMA for første gang (ca. 100 mg), og angst og depressionstendenser er ikke forsvundet.
Jeg hælder derfor selv til at MDMA'en ikke længere er årsagen til min tilstand, men nok nærmere har skubbet den igang.
Selvmordstanker, panikanfald, ingen energi samt en følelse af at intet længere vækker nogen begejstring eller interesse i mig er lige pludselig blevet hverdagskost. Og det skal her nævnes at jeg aldrig har haft nogen psykiske problemer - jeg var en rask og glad dreng, uden de store bekymringer.
Men til sagens kerne. jeg har fået en henvisning til psykiatrien i næste uge, og jeg tænker at de muligvis vil give mig noget antidepressiv (da jeg lever op til alle symptomer på en svær depression). Jeg vil dog høre om der er nogen problemer forbundet med mit MDMA indtag? Jeg tænker ikke på de sædvanlige konsekvenser ved antidepressiv, men helt specifik i relation til MDMA. Jeg synes at have læst at der er en forøget chance for 'serotonin syndrom', men ved ikke om der er hold i dette.
Jeg er i hvert fald nået til et punkt hvor jeg ikke længere er så skeptisk for at gå den medicinske vej. Jeg kan næppe få det værre end jeg har det. Min hverdag hænger slet ikke sammen længere.