Selvbenægtelse!? Ved du overgivet hva du snakker om??
Ved du hvor lidt 0,4 temgesic er? Det får man sku ik nogen virkning ud a..Hehe ! Og hvordan tror du jeg er kommet der ned? Efter jeg som tidligere har haft en massivt misbrug, og sprøjtet heroin i et par år også.. At jeg indtager det gennem mund eller næsen er fuldstændig ligyldigt, det er en psykisk afhængighed jeg har tilbage, en sutteklud jeg skal være klar til at smide .
Jeg er kommet utrolig utrolig langt, gået fra at være kriminel, vild og voldsom narkoman og hva der hører sig der til af traumatiserede oplevelser. Til nu at ha job, familie og alt hva jeg før kun kunne drømme om.. Så la mig dog ha min, i det store set, fuldstændige ligegyldige sutteklud indtil jeg føler at jeg er fuldstændig klar, og har overskud til at smide den også!
Så put du lige den der fordømmende, negative og uhjælpsomme kommentar ned i din uldne uvidende lomme igen. Og la vær med at udstille dig selv her som knap så go person, som selv vist har nogen problemer der skal arbejdes på..
Og og grunden til jeg ikke bare lige hopper ned til lægen som det første, er at jeg med det liv jeg lever nu, og med den fortid. Ja så ville kommunen springe op af stolen, og blinke med alle røde lamper hvis det pludselig står i min journal . Har givet samtykke, pga af min datter.
Og la nu vær at døm mig, alle folk har vær sin personlige hemmelighed, og at jeg kommer min medicin i næsen er min.. Og det har ingen indflydelse for hende, hun har det godt, og mig og min kæreste( som aldrig har haft sån noget inde på livet) er kompetente gode forældre