Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hej psychedelia lang tid har jeg kigget her inde uden at oprette en bruger, men nu syntes jeg det er tid da jeg har brug for at få svar på noget der har haft betydning for mig i den seneste tid. jeg er ikke helt ny i gamet når det handler om at påvirke migselv jeg startede da jeg var en 10-11 år med at nakke sprut fra famillien og begyndte med hash der jeg var 12-13 år år. jeg har den senere tid lammet mig selv en del med tramadol. tramadolen fik jeg efter et færdsel uheld, hvor jeg kom en til til skade, ved samme lejlighed fik jeg en del morfin men jeg kan ikke længere få fat i det. nogen dage kunne jeg tage op til 500 mg tramadol både for smerter og for sjov jeg var omkring 15 på det tidpunkt, nu er jeg 17 år og jeg er lige droppet er ud af en efterskole kunne sku ikke klare lortet. følte mig alt for indelukket havde ikke den frihed jeg ønskede mig. nu er jeg i en 10 klasse og det er fedt nok der så det er sku fedt nok og mine planer er at tage en gymnasial uddannelse bagefter. nu til det egentlige problem er at lige siden jeg har prøvet at være påvirket for første gang har jeg prøvet at blive det igen. lige pt er jeg halvvejs gennem den første flaske sprut og der er ingen tegn på at jeg stopper foreløbigt. jeg ved faktisk ikke for at oprette dette emne det er nok mest for at få frustrationerne ud, jeg har altid haft en trang til a påvirke mig selv selv har her den seneste tid haft lyst til det mere end før dette er nok lidt et råb på hjælp jeg da jeg ved dette ikke er holdbart og jeg skal stop på et tidspunkt. mit spørgsmål er nok hvad skal mit næste træk værehåber at få responns fra jer ved godt at dette er et lift brændt emne men what the fuck jeg klarer ddet nok.

Dedikeret medlem

søg hjœlp hos venner forœldre skolehjœlp lœge eller noget.. for det lyder til at det er det du har brug for.. altså du drikker sprut søndag efter midnat, ska du ikk i skole i morgen?
det er NU her du ska tage hånd om dig selv, for problemerne blir sku størrere med tiden! kontakt evt misbrugscenter og kom på antabus, eller få samtaleterapi til at håndtere det du går igennem her i livet.. du vil takke dig selv for det i det lange løb!
(jeg røg oss ud af 9. og derefter ud af efterskolen og tilbage i den gamle klasse.. det er ikk verdens ende; selvom det føles som et nederlag, så ka det godt vendes til noget posi/konstruktivt)
PSY er her for dig!
mvh STWOD
pm hvis du vil snakke om de nœrmere omstændigheder osv

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Den her kultur kan SÅ nemt efterlade én et koldt sted, hvor man ikke kan huske hvad der trykker.
Alle er på vej igennem et eller andet hele tiden, og som Lucretius sagde "We are each of us angels with only one wing, and we can only fly embracing one another".

Tag OP´s råd -

Kærlighed er gratis, og alle hungrer efter det.

Jeg håber du finder fred, og genopretter balancen i dit liv!

E

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Medlem
Brugeravatar

Måske ville det hjælpe at finde roden til dit misbrug. Prøver du at flygte fra noget? Er der noget der går dig på?

Medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Hey man. Sidder i de sammen ting som dig lige nu, startede med at ville prøve Cannabis og så endte det i Ritalin, Zolpidem, Diazepam, Morfin og Oxycodone og meget mere i en alder af 15 år. Jeg har Psykiske problemer noget ligende depression og angst, kan ikke sætte ord på hvordan det er at være mig lige nu føler mig som en skygge der bare kigger rundt. Har også haft en hård barndom med tæsk af min Mors tidligere kærester hvor jeg skulle beskytte mine søskende, min far havde en depression på dette tidspunkt så der var ikke rigtig nogen til at hjælpe mig. Årene gik og mine Psykiske problemer begyndte efter en overdosis af Zolpidem hvor jeg endte på hospitalet, Heldigvis fik jeg en Psykolog ret hurtigt, som efter andet besøg sagde jeg var akut og skulle søge læge efter medicin de ikke vil udskrive til mig, dog skal det siges hende her psykologen ikke var prof hun begyndt at græde over de ting jeg har oplevet. Vil bare sige Psychedelia er her og du kan altid skrive til mig da vi jo er i samme aldersgruppe. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]