Hey man. Sidder i de sammen ting som dig lige nu, startede med at ville prøve Cannabis og så endte det i Ritalin, Zolpidem, Diazepam, Morfin og Oxycodone og meget mere i en alder af 15 år. Jeg har Psykiske problemer noget ligende depression og angst, kan ikke sætte ord på hvordan det er at være mig lige nu føler mig som en skygge der bare kigger rundt. Har også haft en hård barndom med tæsk af min Mors tidligere kærester hvor jeg skulle beskytte mine søskende, min far havde en depression på dette tidspunkt så der var ikke rigtig nogen til at hjælpe mig. Årene gik og mine Psykiske problemer begyndte efter en overdosis af Zolpidem hvor jeg endte på hospitalet, Heldigvis fik jeg en Psykolog ret hurtigt, som efter andet besøg sagde jeg var akut og skulle søge læge efter medicin de ikke vil udskrive til mig, dog skal det siges hende her psykologen ikke var prof hun begyndt at græde over de ting jeg har oplevet. Vil bare sige Psychedelia er her og du kan altid skrive til mig da vi jo er i samme aldersgruppe.