Når ingen andre pt har lyst, så vil jeg fortælle jer om de fire værste år af mit liv, ang selvmordstanker og forsøg....
Er efterhånden mange år siden, men ikke destromindre husker jeg det som igår!
Men først lige en hurtig gennemgang af min stof karriere. begyndte med tjald da jeg var 12, Amf/cola da jeg var 15-16. Extacy da jeg var 18 og sammen med dem benzo når jeg skulle sove. Svampe ligger et sted der omkring også, plus frimærker...
Heroinen kom da jeg var 24, men har heldigvis altid surfet

Var også der omkring at jeg begyndte på Mdma. Har prøvet et hav af andre stoffer og måder at indtage dem på igennem årene. Idag er jeg på stats heroin, rivotril og psykofarmika. Er efterhånden meget stabil og mit liv er nu på vej i den rigtige retning!!!

Glemte lige at fortælle om, at jeg har været i 6 behandlinger. Men det er den fri heroin der har redet mit liv... Er ikke krimminel mere, er ikke til farer for mig selv eller andre og kan med stolt stemme sige, jeg styrer mit eget liv nu
Tilbage til da jeg var 19 år.... Vi sad 6-8 kammerater og spillede ps1 Tekken ( slås spil ) og vi tog Amf og røg bong. Bongen kommer over til mig, glæder mig jo, men BANG! Jeg tog et hovede og alt i verden var forkert. Fik en følelse fra mine tæer hele vejen op gennem kroppen. Aner ikke hverdan jeg kom ud fra værelset og ind på et andet, og fik mig lagt mig i sengen, men wow jeg sank ned i et hul og kunne ikke rører mig. tankerne var angst gange stjerne, vægge og lofterne var som djævlen, uden jeg kan forklarer det bedre... FUCK. Dagen efter var det anderledes men langt langt fra væk fra mit system... Nu gør jeg en lang historie kort. Sådan levede ca 4 år, gradvist blev det bedre men i drømmer ikke om, hvor tæt på mit liv var på at stoppe.! Det lykkes mig at holde det hemmeligt for alt og alle, og jo det passer, aner ikke hvordan jeg kunne. Jeg blev helt vildt god til at vide hvad og hvilke stoffer eller alkohol jeg skulle indtage. Gik ikke til lægen i alle de år det stod på.
første forsøg på selvmord var en meget høj skorsten, som jeg ville springe ned fra...
Andet forsøg, kørte galt med vilje ind i en karreport, men det var kun bilen og garagen der blev smadret!
Tredje forsøg Spiser x antal piller. Og jeg mener stærke piller Doner, opiater og benzoer. Jeg gik i koma og blev fundet liggende i mit køkken af min far. Var han ikke kommet ved et tilfælde, og jeg lover jer det var et tilfælde, for min familie kom aldrig... ( Men det gør de i dag )
Jeg knækkede igen i 07, hvilket har betydet 5 indlæggelser på psyk
Kunne blive ved med at dele om dette emne, men skal op kl 05 imorgen...