Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 13:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa.
Mit behandlingscenter fucker mig totalt og jeg gider ikke mere. Har fået "sparet" en 8mg pille og 4tk 2mg op. Dvs har 16mg tilbage.

Er sprunget fra 4mg til 2mg ret hurtigt og abstinenserne er igang. Mavekramper, koldsveden, ubehag mm.

Min plan er:
De næste 2 dage (til og med tirsdag) at tage 2mg/dagligt.
Ville så tage 1mg de resterende dage til jeg ikke havde flere og stoppe der.
Er det bedre at tage 6-8 dage med 1 MG or resten kun 0.5mg? For at ease abstinenserne?

Er det en ide at "dulme" abstinenserne med dolol? Kan vist få 10stk 50mg.

Havde en snak m en amerikaner der havde spurgt sygeplejersken som sagde jeg kunne tage kold tyrker, og evt dulme med tramadol, det gjorde de på klinikker der. Men nåede ikke få mere info end det.

Kender intet til stoffer, har aldrig prøvet noget udover de her oxinorm et par gange, som jo så hang ved et lille års tid. Tog til beh.center, fik suboxone 24mg, og blev i mellemtiden udredt med ADHD diagnose til følge. Får dagligt Ritalin. Dulmer det noget?
Nå men ville gerne ud af suboxonen og er trappet ned til ca 8mg da centerets ene læge ser sig surt på mig, og al venlighed forsvinder og fremmøde flere gange ugentligt påtvinges.

Forrig uge var jeg nået ned på 6mg,4mg,6mg,4mg ugen ud, og så rent 4mg i ca 6 dage. Sprang så til 2mg og er lidt skidtmas, og vil videre herfra på hurtigste og mest smertefrie måde... Of course. Blæse OG have mel i munden :)

Nogle råd?

Medlem

Var opmærksom på halveringstiden
Abstinenserne kommer rigtigt 2-3 dagw efter sidste indtag. Udover det er det åbenlyst em dårlig ide at begynde på et nyt opiat på nedtrapning af et andet som du er misbruger af. Subutex abstinenserne er ret milde intet ifh metadon. Det værste er imo søvnløsheden der tager en rum tid?14-20) dage at komme over
Du må bare komme i ganng du er alligevel så langt nede.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Formålet med at du er på suboxone er vel at blive clean eller stabil på en dosis du kan fungere på, eight? Hvis nedtrapningen går for hurtigt, så sig det til dit misbrugscenter/din tilknyttede læge. Det værste du kan gøre at begynde at selvmedicinere på din nedtrapning, hvis du vil være clean.
Hvad mener du helt præcist med, at de "fucker dig totalt"?

Junior medlem

Ja, jeg misbruger ikke suboxone, er på det fordi jeg misbrugte oxi...
Men er siden diagnosticeret m ADHD og får medicin og derved dækket mit beroligelses behov derigennem. De er dog ikke særlig samarbejdsvillige ifht nedtrapning og vil hele tiden holde mig hen.

Læs evt:

viewtopic.php?f=18&t=50262

Er ved at gå ned med stress igen, udelukkende på baggrund af behandlingen derfra, og derfor orkede jeg ikke mere.... Så hellere ligge syg og ubevægelig herhjemme....
Har sprunget hurtigt fra 6mg-4-2-1, og lige som jeg var v at bedres fra 2-1mg, blev hele familien ramt af maveinfluenza... Så nu har jeg brug for et par dages pause fra sengeliggeriet og fortsætter derfor på 1mg lidt endnu...

Planen er at hoppe ned på 0.5 efter d 13.sep (tøsen fylder 10 og skal have en masse rendende i huset i ugens løb så har brug for kræfterne) og tage det ca 5dage og så slutte....
Har brugt lidt immodium og ellers er størsteproblem mavekramperne, hovedpinen og restlesslegs... Hedeturene og influenza-tilstanden, er til at holde ud.
Søvnen er ok, er mega træt hele tiden og får desuden fast circadin til n atten at sove på....

D var lige lidt forklaring :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]