Hejsa.
Mit behandlingscenter fucker mig totalt og jeg gider ikke mere. Har fået "sparet" en 8mg pille og 4tk 2mg op. Dvs har 16mg tilbage.
Er sprunget fra 4mg til 2mg ret hurtigt og abstinenserne er igang. Mavekramper, koldsveden, ubehag mm.
Min plan er:
De næste 2 dage (til og med tirsdag) at tage 2mg/dagligt.
Ville så tage 1mg de resterende dage til jeg ikke havde flere og stoppe der.
Er det bedre at tage 6-8 dage med 1 MG or resten kun 0.5mg? For at ease abstinenserne?
Er det en ide at "dulme" abstinenserne med dolol? Kan vist få 10stk 50mg.
Havde en snak m en amerikaner der havde spurgt sygeplejersken som sagde jeg kunne tage kold tyrker, og evt dulme med tramadol, det gjorde de på klinikker der. Men nåede ikke få mere info end det.
Kender intet til stoffer, har aldrig prøvet noget udover de her oxinorm et par gange, som jo så hang ved et lille års tid. Tog til beh.center, fik suboxone 24mg, og blev i mellemtiden udredt med ADHD diagnose til følge. Får dagligt Ritalin. Dulmer det noget?
Nå men ville gerne ud af suboxonen og er trappet ned til ca 8mg da centerets ene læge ser sig surt på mig, og al venlighed forsvinder og fremmøde flere gange ugentligt påtvinges.
Forrig uge var jeg nået ned på 6mg,4mg,6mg,4mg ugen ud, og så rent 4mg i ca 6 dage. Sprang så til 2mg og er lidt skidtmas, og vil videre herfra på hurtigste og mest smertefrie måde... Of course. Blæse OG have mel i munden
Nogle råd?