Hej alle jer shroomies på psy.dk

Jeg har de seneste dage tjekket rundt på forumet for at finde lidt info mht. at dyrke egne svampe ude i den fri natur, da det ikke falder i god jord at gøre det herhjemme, da jeg midlertidigt bor hos de gamle
Jeg har så overvejet at købe et growkit og plante det et sted i den nærliggende skov, da der er mange fine steder, ud fra det info jeg har læst, hvor de kan gro uforstyrret.
Tanken er faldet på nøgen spidshat (eller spids nøgenhat? bytter altid rundt på det) og her er mine spørgsmål så:
1: Kan det lade sig gøre at "dumpe" dem ude i naturen som growkit efter at have dunket dem og andet forarbejde?
2: Er det den rette sort at bruge til denne slags dyrkning? ja, jeg har læst at de findes på marker osv., men jeg tænker ligeså meget på sæson til at dyrke, da jeg er meget ivrig efter at komme i gang og prøve det af

3: er det pengene og besværret værd?
Umiddelbart er planen ikke at lave en størrer høst, nærmere for at prøve at dyrke sine egne banditter og derefter nyde sin egne afgrøder.
Hvis ikke denne sort er god til "kunstig" dyrkning, er der så eventuelt andre sorter der ville passe bedre til mine planer?
Generelt kender jeg ikke så meget til de forskellige sorter, deres levesteder og naturlige forhold mm.
Jeg stiller disse spørgsmål da jeg har været i tvivl om flere forskellige informationer, spredt ud over det ganske forum og andre internet sider/kilder, og håber ikke denne tråd var unødvendig. I så fald, stikker jeg mig selv en lammer og dropper ideen igen

Er min idé helt ude i hampen eller er der mulighed for det?