Det kan jeg kun give dig ret i Mr.Cookie. Jeg synes også mine skæverter, i takt med flere og vildere (og ikke mindst oftere), psykedeliske rejser har haft indflydelse på mine skæverter. En sammenhæng, som flere jeg har snakket med kan nikke genkendende til. Hvad der så egentligt sker/er sket skal jeg ikke kunne sige, rent placebo, omprogrammering eller bare bedre (alt efter ønsket om man kan lide at trippe lidt

) kvalitet, skal jeg ikke kunne sige. Men den rent subjektive oplevelse, og psykedeliske effekt, har helt klart fulgt mit forbrug af andet stærk psykedelika meget nøje. Jeg er ikke helt sikkert, men føler at jeg oplever noget i samme stil med MDMA, men skal ikke kunne sige det med sikkerhed, da jeg ikke spiser det så ofte længere... men min seneste tur på MDMA var temmelig psykedelisk med visuals osv. der blev dog også røget til

.
Anyway, til trådstarter: Jeg synes ikke svampe kan bruges som alternativ til hash, heller ikke i lave doser. Men jeg har mødt folk og snakket med folk som i perioder har taget svampe meget ofte uden tilsyneladende problemer. Det er dog generelt nogle ret spacey mennesker dog, så ved ikke om de har 'taget skade'

. Det er dog de færreste vil jeg tro som ville have godt af det. Folk kan hurtigt blive mærkelige af at trippe for meget, på godt og ondt og en blanding af begge.