hehe... tror også kæresten fik lidt spat til sidst med alt det tid jeg brugte på at læse og læse og se stenede foredrag med McKenna.
Er allerede hooked på at næste tur skal skydes ud i ego-død, men mangler lige de sidste input til hvordan man kommer derud og ikke mindst, hvordan tiden umiddelbart efter administreres bedst for at få mest ud af det. Regner med at køre en 4-5g Cubensis og så 1g SN. Det burde fjerne ethvert håb for ego'et om at holde fast haha

Men ifht. denne tråd... så tror jeg sgu jeg ville anbefale at man tog en god tur første gang... altså, forbereder sig med at læse og prøve at forstå hvordan det er (kan man overhovedet ikke xD), og så oparbejde noget mentalt overskud som kan holde de dårlige ting på afstand.
Jeg brugte min morgen på dagen på at skrive undskyld til eks-kærester for ikke at have været bedre osv (lang historie... produkt af ens opvækst), fortælle min forældre jeg elskede dem, var ked af alt det lort jeg havde lavet i sin tid og at jeg tilgav dem de ting der havde gjort mig ked af det.
McKenna nævner på et tidspunkt at han i tiden op til et trip kommer af med de ting der ligger over roder ved at tænke meget på dem... få dem tænkt færdig. Når du har adresseret tingene, så burde de ikke komme op undervejs i trippet.
En anden ting jeg lurer på... hvis man endelig skal ud og bruge det til noget, så er det lige som om der et ingenmandsland mellem level 4 og 5. Stedet hvor du får så meget at du kan komme ud og blive chokeret, men ikke længere end at ego'et kan holde fast. Det ser jeg som et problem hvis du ikke kan give slip selv. Så hellere tage en smule for meget og have en sitter til rådighed til at snakke dig ned.
Det er dog bare et gæt... har jo ikke prøvet det endnu hehe.
Så hvis du vil arbejde med dig selv, 2-2.5g tørret SN og hvis du vil hele vejen så 3.5g? Dette sagt uden at tage det mindste hensyn til tolerance osv.