Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 09:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Nedtur
Medlem

Geografisk sted: En lille sivhytte i Peru
LUK NU RØVEN E.R.!!!!!!!!
Det lort du i øjeblikket lukker ud er sqda lige så ukonstruktivt og ligegyldigt som Bingos!!!

Kan du ikke plz sende dine flames som PM, så vi andre slipper for at læse dem?

In our memories
Brugeravatar

hehe...
overdrevet? måske...
grineren ? helt sikkert
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: No-ord-sjælland
Tak for jeres dybe kommentarer, drenge!

OK, det er muligt jeg har glemt at tjekke hvad "level 5 trip" betyder, men jeg er skide lige glad. At inddele trips i niveauer er så teoretisk at det er praktisk ubrugelig. Eller...

Vedr. blanding: OK, det er vel mit problem at jeg hader stimulanter. Jeg er koffein-junkie selv [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]. ALLE de eksempler jeg har set på folk med et uafklaret, liberalt forhold til både den fede og speed er DÅRLIGE EKSEMPLER!!! ALLE!!! Det ligger i kombinationens natur.

Hygge!

PS: Dyb respekt (...) til dig, hvis regler gælder i level 5 land (sic!)

PPS: Alle jer der fucker mig... FUCK JER!!!

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
Jeg ved ikke om det er fordi det er sent, men det jeg læser Binge giver ikke rigtig nogen mening.

Og selvfølgelig er der mening med at inddele trips i niveauer, så sparer man en masse misforståelser og forklaringer.

Jeps men bingo har nødvendigvis et ego der er vildere end mit - heh heh - hvis han havde gidet og sætte sig ind i hvilken indeling af trips vi har vil han osse fatte at det er for at man kan se hvor vildt trippet har været i triprapporter og fordi der nok ikke lige er nogle der gider høre på hvor mange og hvor vilde halluer man har haft - så er det lidt lettere at sige et level - ikke at man ikke kan snakke om halluer - det tror jeg bare ikke man gør så seriøst på et board - syntes mere det er noget man gør privat.

Og bingo - endnu engang - FUCK DIG...

Stimulanter styrer - bare fordi at folk i din omgangskreds er en flok forbandede fjolser det ikke kan finde ud af at behandle dem rigtigt - tager jeg fejl? eller er du bare en fucking popdreng der bedømmer folk hurtigt og så fordi de er lidt blæste så er de en flok lamers - nej ser du - DU ER EN LAMER....

Og nej jeg nyder at flame ham her og alle andre får en god griner...

Junior medlem

Hmm...

Hvis man flipper totalt over mine sure opstød vedr. stimulanter, kunne det måske være fordi man selv havde et problem?

Jeg er ikke frelst. Faktisk kom jeg til at droppe en eller anden ½ pille i en mega-brandert sidste weekend. Utjekket.

Nu hvor emnet egentlig er nedture: Hvilket "level" er så et "bad trip"?

PS: Jeg er lidt en hippie, såe... jeg elsker jer alle sammen!!!

Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg trippede engang svampe sammen med nogle venner, og havde en fed aften, som desværre endte i total nedtur, jeg kan ikke huske hvorfor, men jeg kan huske at jeg lå i min seng og var overbevist om at jeg var død.. Jeg var virkelig helt sikker, jeg syntes at jeg kunne huske noget med at jeg var blevet kørt ned af en bil eller et eller andet, noget med nogle stærke lys..
Men det var langt fra hele nedturen, for da trippet ligesom var forsvundet, begyndte jeg at køre totalt af sporet, det var som om jeg levede i en anden dimension, jeg kunne slet ikke nå folk, gik bare rundt i min egen bobbel, det var virkelig klamt og det varede i fucking et år før jeg begyndte at få det "bedre".. Jeg var ved at blive indlagt og alt muligt pis, men det skete ikke.. i stedet begravede jeg mig bare totalt i en lille lorteby.. og nu efter 3 år, har jeg endelig næsten indset at svampene i virkeligheden bare var en motherfuckereyeopener, de viste mig at verden er mere end jeg troede og det skræmte mig af helvedes til.. Men nu accepterer jeg det, i stedet for at fornægte det, og fuck livet er ti gange federe når man lever det..
Med hensyn til nedturen under svamperusen, er det jo noget man må tage med hvis man vil derud hvor man ikke kan bunde.. jeg er sikker på at der bag hver en nedtur gemmer sig en endnu federe optur...
Hilsen BennysBadekar.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Bingo skriver->
Stimulanter er om ikke tabu (!) så vel IKKE hjemmehørende på psychedelia.dk!!! Jeg er i hvert fald ligeglad med blandings-tabere...(!?)

Nåhh?Og så mener du at så sløjfer vi lige "syntetisk forum" og andet??
Har du talt med nogle af de andre,om de syntes det var okay,eller er det bare sådan generelt,at når du får en vild ide,så skal den bare føres ud I livet?Det er helt fint at du har en mening,men det er altså kun DIN mening!
Iøvrigt er de "tabere" du prøver at udtale dig om,sikkert også inderligt ligeglade med dig..mon ikke?
Hvis du undersøger det sted du befinder dig,vil du sjovt nok opdage,at det er et sted for DRUGS incl. stimulanter som du kalder dem.Vi andre kalder det speed.
Iøvrigt syntes jeg dine pseudo filosofiske prutter er latterlige.
Du skal aldrig skære folk over en kam.Det er ubrugeligt.Alle er forskellige,også når de tager kombinationer af det ene og det andet.

Ang.tråden,så syntes jeg det er en god ide at have nogle Benzo´s som Rohypnol liggende så fremt i fald.Så lander man stille og roligt.
[img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

[ 24 Maj 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Junior medlem

Har fået indtryk af dine holdninger allerede, Gonzo, ...længer oppe i tråden!

Men hvilke "pseudo filosofiske prutter" er det, du synes hvad om?

En anden skriver, at bag enhver nedtur gemmer sig en optur og at shroomsne bare er eyeopeners - lige mine ord.

Men hvis man som du, f.eks., går ind til svampetrippet med den indstilling, at evt. ubehagelige virkninger bør/kan modvirkes med f.eks. rohypnol, så tager du IKKE svampene på de rigtige vilkår!!! Du skal SELV se dine dæmoner i øjnene!!!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hey Bingo
Det er nu ellers det eneste indlæg jeg har haft i denne tråd,men anyway.
Jeg syntes du prutter,når du taler om kombinationens natur.Folk reagerer så utroligt forskelligt på nært sagt alle stoffer.
Jeg syntes også det er forkert at sige at hvis ikke man har prøvet at ha nedtur,har man ikke prøvet at trippe ordentligt.
Nu ved jeg ikke hvor mange år du har indtaget diverse ting,men jeg trippede da de første 5 år,før jeg prøvede at ha noget der mindede om en nedtur,og det var kun fordi det var et sindsygt stærkt syretrip.
Jeg går heller ikke ind til trippet med den indstilling,at jeg bare fråder et par noler hvis det går galt.Men jeg har bare den bevisthed AT DET KAN GØRES,hvis alt står i flammer.
Hvad er der galt i det?Så bare vent til du prøver virklig at få et bad trip,eller for den sags skyld et meget stærkt et.
Er det noget med at du syntes man skal være et med naturen og klare ærterne selv eller sådan noget?
Som sagt,så vil jeg gerne se dig,når du er på så stærkt et syretrip,at du ikke kan se gaden for visuels og mønstre.Så er jeg næsten overbevist om,at du vil være til at snakke med.;o)
Men okay,vi er alle forskellige.Du skal da selfølgelig ha lov til at have din mening.Jeg er bare ikke enig. [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]