Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 02:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hey psyche, går og ekspermentere lidt med MAO Inhibitor i form af mørk chokolade, og så svampe. jeg ville gerne høre om andre folks erfaringer med det, ex: hvor mørkt (%) chokoladen skal være og evt. dosis chokolade i gram :roll:
Synes der er ret delte meninger om hvor vidt det viker eller ej, så det ville være lækkert at få det lidt samlet her:)

Jeg havde selv et eksperiment her forleden dag hvor jeg lidt følte at selve trippet peakede i længere tid, og at comeup og comedown var kortere, og den tid der gik fra det begyndte at tage af til man var "normal" igen, gik forbløffende hurtigt, lige pludselig var jeg mig selv igen, og sad lidt tilbage med en følelse af "hov, hva der lige der" ikke fordi det var nogen negativ følelse, men sådan synes jeg bare ikke det plejer at være når man bare indtager svampe:) Men jeg syntes tilgengæld ikke at det føltes mere intenst, eller at jeg var oppe på et højere niveau end jeg plejer ved samme dosis, uden chokolade. (indtog godt 2 g. P. Cubensis, samt masser af 70% mørkt chokolade. Hvis det skulle interessere nogle) :)

Udover det så tilgiv mig når der sikkert er lavet en debat magen til, men jeg gad ikke lige kigge 60 sider igennem :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du er interesseret i at eksperimentere med at tage MAO-hæmmere i forbindelse med et trip, hvorfor tager du så ikke en rigtig MAO-hæmmer? Drik noget B. Caapi eller noget lignende. Er chokolade overhovedet en MAO-hæmmer? Har læst noget om, at du kan potensiere nogle stoffer i chokolade ved at indtage en MAO-hæmmer, men det andet har jeg ikke hørt om?

Dedikeret medlem

Jo, MAO-inhibitorer virker bestemt, ihvertfald hvis du tager en solid dosis. Jeg kender ikke til chokolades virkning i den henseende (jeg har selv brugt B. caapi og P. harmala), men hvis du kun har syntes at peaket var lidt længere, så har du bestemt ikke set alt hvad MAOI'ere har at byde på. Jeg har testet svampe+MAOI flere gange og der er ingen tvivl om at de både forlænger trippet og ændrer karakteren af det. Ikke altid til det bedre.

To ting, hvis du vil eksperimentere videre med dette:
1) Pas på. Svampe alene kan sagtens tage røven på dig. I kombination med MAOI kan du let komme ud på dybt vand. Små doser!
2) MAOI kan i sig selv godt være psykoaktive, så vær klar over at du ikke kun får et stærkere svampetrip, men måske også et MAOI-trip blandet ind i.

Pas på digselv. Der er ingen andre, der gør det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]