Hey psyche, går og ekspermentere lidt med MAO Inhibitor i form af mørk chokolade, og så svampe. jeg ville gerne høre om andre folks erfaringer med det, ex: hvor mørkt (%) chokoladen skal være og evt. dosis chokolade i gram
Synes der er ret delte meninger om hvor vidt det viker eller ej, så det ville være lækkert at få det lidt samlet her:)
Jeg havde selv et eksperiment her forleden dag hvor jeg lidt følte at selve trippet peakede i længere tid, og at comeup og comedown var kortere, og den tid der gik fra det begyndte at tage af til man var "normal" igen, gik forbløffende hurtigt, lige pludselig var jeg mig selv igen, og sad lidt tilbage med en følelse af "hov, hva der lige der" ikke fordi det var nogen negativ følelse, men sådan synes jeg bare ikke det plejer at være når man bare indtager svampe:) Men jeg syntes tilgengæld ikke at det føltes mere intenst, eller at jeg var oppe på et højere niveau end jeg plejer ved samme dosis, uden chokolade. (indtog godt 2 g. P. Cubensis, samt masser af 70% mørkt chokolade. Hvis det skulle interessere nogle)

Udover det så tilgiv mig når der sikkert er lavet en debat magen til, men jeg gad ikke lige kigge 60 sider igennem

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.