Hej allesammen,
Nu efter et stykke tids søgen efter nogen svampe på markedet, har jeg givet op og nu vil jeg simpelthen prøve bare at gro nogen selv!
Men jeg har lige nogen spørgsmål, som jeg ikke rigtig har kunne finde. Jeg har siddet og læst på emnet i nogen dage nu, og jeg er ved nogenlunde at have styr på det. (tror jeg)
Håber i kan hjælpe mig lidt hen af vejen med nogen spørgsmål!
1. lys! nu har jeg haft 2 grows med skunk, og der skal jo en fandens masse lys til. Men jeg kan forstå at svampe ikke er lige sådan? Ville det være nok med en lille 10-20w sparepære i toppen af en plastik kasse med tæt låg?
2. Lugten. Igen som før, så er jeg vandt til en stank fra skunk, men hvordan med det her? Vil hele min stue lugte af en funghi regnskov eller er det ikke så slemt?
3. Ville i sige go' for at jeg købte 2 stk. "Golden Teacher Spore Syringe" over nettet? De er jo forholdsvis billige, og de er vel klar til at blive sprøjtet ned i en klar kage, ikke?
Det var det, lige for nu! men der kommer sikkert flere spørgsmål hen ad vejen! Nu håber jeg ikke i bare siger "brug søg funk." for jeg synes selv jeg har ledt det jeg kunne, så jeg ville lige spørge jer til råds personligt.
God weekend allesammen