Hej, som alle nok ved er det jo sæson for spids nøgenhat og har da selv været ude og lede lidt og fundet nogle stykker på en mark. Og jeg kender godt forskellen på en spids nøgenhat og en glanshat hvis nogle skulle spørge.
Spørgmålet er om er SN er en god svamp at begive sig ud i hvis det er ens første svampetrip? Det skal siges at jeg har tænkt mig at spise dem alene da ingen af mine venner er interesseret i psykedeliske trips.
De eneste stoffer jeg har erfaring med er tjald og alkohol. Jeg er den type der fortrækker SUPER godt tjald der giver gode og sommetider mindblowing tanketrips. Kan dette eventuelt være en fordel for mig, når jeg nu jeg for første gang skal begive mig ud i svampenes verden?
Jeg føler mig mentalt klar og har længe forberedt mig. Også hvis noget skulle gå galt.
Men kan jeg godt starte med SN svampene, eller skal jeg begive mig ud i en helt anden slags svamp? Jeg er jo godt klar over at SN svampene er ret kraftige.
Kan i evt. også fortælle mig hvilken dosis det ville være godt for mig at tage som førstegangs svampetripper. Både i fugtig og tør tilstand.
Hver venlig at skrive dosis op i stk og ikke gram da jeg lige pt står uden en vægt at veje dem på

.
På forhånd tak