Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 17:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej, som alle nok ved er det jo sæson for spids nøgenhat og har da selv været ude og lede lidt og fundet nogle stykker på en mark. Og jeg kender godt forskellen på en spids nøgenhat og en glanshat hvis nogle skulle spørge.

Spørgmålet er om er SN er en god svamp at begive sig ud i hvis det er ens første svampetrip? Det skal siges at jeg har tænkt mig at spise dem alene da ingen af mine venner er interesseret i psykedeliske trips.

De eneste stoffer jeg har erfaring med er tjald og alkohol. Jeg er den type der fortrækker SUPER godt tjald der giver gode og sommetider mindblowing tanketrips. Kan dette eventuelt være en fordel for mig, når jeg nu jeg for første gang skal begive mig ud i svampenes verden?

Jeg føler mig mentalt klar og har længe forberedt mig. Også hvis noget skulle gå galt.

Men kan jeg godt starte med SN svampene, eller skal jeg begive mig ud i en helt anden slags svamp? Jeg er jo godt klar over at SN svampene er ret kraftige.

Kan i evt. også fortælle mig hvilken dosis det ville være godt for mig at tage som førstegangs svampetripper. Både i fugtig og tør tilstand.

Hver venlig at skrive dosis op i stk og ikke gram da jeg lige pt står uden en vægt at veje dem på :P.

På forhånd tak :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Du skal ikke indtage dem alene uden en tripsitter, der har prøvet svampe før.

Dedikeret medlem

Du kan godt spise 10 af dem alene, såfremt du har opfyldt alle dine krav mht. set og settings, du skal føle dig 100% tryg før du begiver dig ud i et trip, og du må ikke have noget i nærheden der kan minde dig om noget uhyggeligt.
Et solo trip kan være en fantastisk oplevelse, så længe du du kan kontrollere det. Start med en lille dosis den her gang, og så byg det op over de næste gange.
Det ville være en god idé med en tripsitter ja, men hvis du ikke har mulighed for det, og alligevel vil begive dig ud i trippet, så stil endelige alle de spørgsmål du har lyst til. :)

Junior medlem

Hej Bukakebob

Din viden og erfaring med tjald vil slet ikke hjælpe dig. Er selv ryger så ved bestemt hvad jeg snakker om :) Men virkningen er så langt langt fra hinanden at du får dig en KÆMPE overraskelse hvis du tror tankespindet minder om tjald. Det er en ting der er 100% sikkert.

Tripsitter er en god idé efter min mening. Men er du klar så er det bare at gå i gang. God tur :)

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Det er virkelig et dårligt råd med at spise 10 stks..! Svampene skal tørres og vejes, så du kan dosere ordentligt..

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Deep in your brain
Med frygt for at overtage emnet, så vil jeg tillade mig at spørge hvordan et trip på spids nøgenhat er for første gang, da jeg nemlig selv står i samme situation. Er det hallucinerende? Jeg fornemmer nemlig på triprapporterne at det mere er afslappende og giver ustabilitet.

Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      
      Psychedelia                   Open Your Mind      

Dedikeret medlem

Det er virkelig et dårligt råd med at spise 10 stks..! Svampene skal tørres og vejes, så du kan dosere ordentligt..

Hver venlig at skrive dosis op i stk og ikke gram da jeg lige pt står uden en vægt at veje dem på :P.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
My bad! Det havde jeg ikke set.. (Det er dog stadig dumt at dosere sådan)

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Junior medlem

Tak for alle svarene :). Jeg vil tage dem alle sammen op til overvejelse. Jeg har spurgt en ven om han vil komme over til mig hvis det begynder at gå dårligt.

Tak alle sammen :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]