Lad være med at trippe hjemme mens dine forælre er hjemme, hvis de hverken er godkender det, er indforstået med det og/eller kender til det. Det kan, og vil ofte, udløse et badtrip. Jeg kender det selv fra personlig erfaring. Jeg har selv gjort det, selv hvor disse krav ikke var opfyldt, med success i mine spæde år, men jeg kan love for at jeg også har badtrippet meget over det flere gange. Jeg vil virkelig, virkelig foreslå at du droppet idéen om at gøre det på den måde. Planlæg det ordentligt. Gør det et sted hvor du/i ikke bliver forstyrret, og først og fremmest ikke bekymrer jer om at blive forstyrret. Bekymringen er den vigtigste af alt. Stil dig selv, helt ærligt, spørgsmålet om du er 100% cool med det? Jeg kender folk som kunne. Men jeg ved de fleste ikke kan, og jeg selv i bare lidt stærke doser (dosen med svampe er altid en smule utilregnelig!) slet ikke kunne. Der er ingen hastværk, der skal nok opstå en god mulighed og et godt tidspunkt. Nu da det er sommer og rimelig varmt er det også muligt at gøre det udenfor. Der er ikke rigtig nogle ting i skal passe så forfærdeligt på med at indtage, bortset fra andre stoffer. Som villanova junction siger kan hash/skunk/pot gøre en paranoid og smadre korttidshukommelsen samt forstærke trippet for nogle (mig inkluderet, men jeg synes det er fedt nok

), mens det for andre kan sætte en dæmper på en. Så tjald er en risiko, ikke en du vil løbe hvis det først er på vej ned af bakke.
Jeg er uenig med Ulla ift. angsten udenfor. Sålænge i medbringer hvad i kunne få brug for (vand, mad, musik osv.) er det fantastisk udenfor! Bare også husk at det kan være lidt en byrde at rende rundt med rygsæk med en masse ting i. Og husk, selvom du evt. kunne føle du SKAL have vand eller lign. så dør man altså ikke af at rende rundt et par timer uden på svampe.
Når jeres dealer siger det er "begynder svampe" er det bare noget fis. Der findes ikke "begynder svampe" det handler alt sammen om dose, og udover det er der ikke rigtigt noget 'begynder' over svampe. Når du over et slags 'threshold' eller rigtig lav-dosis, så kommer du altså til at opleve noget rigtig weird man ikke helt kan forberede sig på, udover at forsøge at forberede sig på at være åben (og jeg mener virkelig åben). Nogle svampearter er dog svagere end andre, men hvis i kan så find ud af arten (Cubensis, Semilanceta, Azurescens etc.) og lav doser ud fra det. Eller så lad være med at gå over 1,5 gram (tørret). Men som sagt, husk at vær ærlig og åben overfor dig selv. Du skal være sikker på at det virkelig er venner du kan stole på og være ærlig overfor. På et svampetrip kan man indse virkelig sindsyge ting og tror mærkelige ting... ikke bare nogle banale ting som kan få en til at føle sig skamfuld, ked at det, eller lign. men virkelig, virkelig eksistentielle rundt-på-gulvet jeg-er-sindsyg hvad-er-jeg kriser. Det kan dog også være fucking, ekstatisk, sindsygt fedt så bare tag det som det kommer og flyd med den du ikke vidste du var!
Håber i har et godt trip! Udforsk verdenen og ha' det sjovt!