så er jeg vågen igen, jeg har aldrig oplevet noget lignene. my mind is blown!
jeg startede ud kl 1830 med at tage ud til mine venner og røg 3-4 joints derefter bagte vi brownies med ca 1,2g indendørs pot pr person, jeg blev skæv som jeg ikke er blevet det før, men jeg kunne ikke blive hos vennerne da jeg havde en aftale med en Dcf bruger om at bytte frø inde i byen.
inde i byen ryger vi en joint mere og klokken når at blive 21. jeg er stadig stærkt påvirket af både kage og joints.
min ven og jeg beslutter os for spadsere de 3 kilometer hjem til mig og spise lidt svampe på vejen.
vi startede ud med 0,5g hver, ventede 20min. og redoserede med 0,3. på vejen blev mit syn sløvet, mine øjne kunne ikke følge med. vi redoserede igen med 0,4 igen og var nu nået hjem til mig. vi lagde os i seng på mit værelse og satte albummet Universal på med K-otix, røg en joint mere og lidt efter lidt begyndte hele mit værelse at bølge frem og tilbage, tankerne flød ud i et. det var som en flod af skønhed. vi skiftede over til at høre Guru's jazzmatazz nr 1 og nr 2 og lå med lukkede øjne og alt var mønstre og farver, ingen negative tanker bare ekstase, min krop kunne ikke ligge stille og jeg vred mig i det der føltes som en fantastisk evighed.
vi slukkede musikken kl 5.00 og hele værelset var farven neonblå, min vens ansigt lignede noget fra en tegneserie, ansigtet så deformt og forvrænget ud.
jeg kan ikke rigtigt forklare hvad jeg så men kæft hvor var det smukt, jeg føler mig som genfødt idag.